czyszczenie przepływomierza

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

WieSiu pisze:pokazalem na jednym ze zdjec co sie dzieje z przewodami w fordach,ale tego czesto nie widac, poki sie tasmy izolujacej nie sciagnie. Robia sie tam zwarcia i potem rozne dziwne rzeczy w aucie moga miec problem.
dzis problem z gasnieciem silnika na wolnych zostal rozwiazany w banalny sposob a winowajca nie byla izolacja na kablach lecz cieniutki drucik na ktorym wisiala karteczka od wymiany oleju :mrgreen: ktos wymienial olej i nawinal drucik zeby zamocowac karteczke z data wymiany no i niestety przez ten czas co mam forda ten pier. wrzynal sie w kable od kostki przeplywomierza i robil zwarcie nie wiem kto to ujeb.ale nobla mu powinni dac za glupote jaka zrobil :evil: po wyciagnieciu tegio dziadostwa auto chodzi na wolnych nie gasnie podczas jazdy nie poszarpuje i napewno jest dynamiczniejsze :razz:
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

bodzio82 pisze:nie byla izolacja na kablach
bodzio82 pisze:wrzynal sie w kable
znaczy się jednak izolacja :)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

no napewno naprowadził mnie kolega Wiesiu na ten temat wiec duza zasluga w tym z jego strony :razz:

ale tak jak napisałem winny byl drut dodam ze bardzo cienki palca by przecial bez problemu nie wiem skad ktos cos takiego wytargal kur nie mozna bylo sztrapsem zlapac (opaska plastikowa)i po problemie,wogole nie moglem tego odslychłac :shock:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Dlatego ktoś to założył , bo to komplet
Tak dają niektóre firmy dystrybujące olej - w komplecie jest kartka z nadrukiem do wypełnienia i półstalowy drucik o przekroju mniej niz 0,5 mm
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

no ciekawy przypadek,ale nie zmienia to faktu,ze pod tasma izolacyjna i peszlami rozne rzeczy moga sie dziac w fordach :D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Ktoś pamieta jakie wartości - na jakim pinie powinny być przy przepływce ?
Potrzebuje dziada sprawdzić i albo wymienić przepływkę albo przewody od przepływki
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

nie pamietam dokladnie ale na skrajnych zasilanie a na 3 (od lewej czy prawej to juz nie pamietam - tam co jest wiecej pinow :D) ma sie pojawiac ~1,3(zimny)->0,9V(cieply) a przy przegazowce przekraczac 3,5V (a przynajmniej dochodzic do tej wartosci). i to tyle :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ODPOWIEDZ