escort mk VI 1.8 DOHC muli słabo sie wkręca

Moderator: Moderatorzy

kris

Post autor: kris »

lukasz025, jak przekręcisz na zapłon to przez pare sekund słuchać ;)
lukasz025
Posty: 15
Rejestracja: 09 maja 2015, 21:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lukasz025 »

dziś rozwaliłem skrzynkę bezpieczników, były dwa luty ewidentnie bez przepływu, polutowałem poskładałem lecz nic to nie zrobiło i dalej jest tak że jak pompka włącza sie na zapłonie normalnie (czyli na te kilka sekund) to auto robi żabki jak sie jedzie, a jak przełączę "przełącznik" od pompki to jedzie normalnie. Jakieś sugestie ? z mojej strony jeszcze jutro wezmę wtyczkę od pompki i zobaczę jakie tam jest napięcie.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Wywal teraz ten przełącznik i zacznij wtedy naprawiać tak żeby było fabrycznie
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
lukasz025
Posty: 15
Rejestracja: 09 maja 2015, 21:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lukasz025 »

na przełączniku jest bezpiecznik wiec po rozpięciu dalej nie ma różnicy wiec nie wiem co mi da to że wywale przełącznik tj odepnę od plusa po stacyjce do plusa na pompce ?

edit: ale wsumie dlaczego fura nie zgaśnie na tym przełączniku ? tylko normalnie chodzi
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

lukasz025, pstryczek może zapodawać napięcie sterujące na przekaźnik od pompy
Bo jak go wyłączasz to pompa się odzywa na moment za kluczykiem - czyli poprawnie tak jak to powinno być a za pstryczkiem chodzi bez przerwy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
lukasz025
Posty: 15
Rejestracja: 09 maja 2015, 21:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lukasz025 »

dokładnie tak samo myślałem, ale dlaczego jak wyciągne kluczyk to auto chodzi, dopiero jak pstrykne przyciskiem to zgaśnie
a tak wgl to w czym by to pomogło ? i dlaczego ewidentnie brakuje mu paliwa jak silnik już chodzi
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

bo przełącznik działa niezależnie od stacyjki i zapewne jest połączony z plusem od aku
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
lukasz025
Posty: 15
Rejestracja: 09 maja 2015, 21:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lukasz025 »

sprawa rozwiązana :) napięcie na pompce było 8.5volta wiec odrazu wiedziałem że coś gdzieś nie łączy, wydarłem jeszcze raz skrzynkę bezpieczników i prze lutowałem wszystkie luty :) zajęło mi to z 2 h, kosztowało stopienie lutownicy i calutkiego grotu (grot był ok.1.5mm gruby a teraz jest cieniutki dosłownie jak dwa włosy :mrgreen: ale pompka po przekręceniu kluczyka od razu energicznie pracuje :) fura chodzi jak powinna :) pozdrawiam :) jeśli ktoś chętny to chętnie przelutuję cała skrzynke bezpieczników za piwko ;)
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

lukasz025, jakoś nie chce mi się wierzyć że tak łatwo ci poszło przy pierwszym rozbieraniu płytek - rozlutowywałeś te pręciki po bokach żeby rozłożyć płytki czy tylko z zewnatrz polutowałeś?
Ale ważne że efekt jest ;) Teraz tylko likwidacja druciarstwa ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
MARKKO
Posty: 480
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: Warszawa / Piaseczno
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: MARKKO »

lukasz025, przyjeżdżaj do Warszawy to i skrzynkę tego piwka Ci postawie :)
lukasz025
Posty: 15
Rejestracja: 09 maja 2015, 21:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lukasz025 »

hehe :) tylko z wierzchu przelutowałem :) z 4 stron :)
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

A tam jeszcze wewnątrz lubi się dziać :D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ