escort mk VI 1.8 DOHC muli słabo sie wkręca

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jak cos to chyba mam jakas skrzynke z mk6 i to przelutowana w calosci i po tym nigdy nie uzywana. Jak cos to daj znac jaki ma Twoja numer i daj jej zdjecia od spodu, od gory i od przodu.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Jak spasuje i się dogadacie to mogę ją po zlocie do KRK przytargać ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
lukasz025
Posty: 15
Rejestracja: 09 maja 2015, 21:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lukasz025 »

Kod: Zaznacz cały

https://www.youtube.com/watch?v=v9oLR5ktEuE&feature=youtu.be
sprawa ma się tak, auto idzie bardzo żwawo, pojeździłem nim trochę, problem ma właściwie tylko jeden, że czasami szarpnie zdarza się to na niskich obrotach i jak widać jak otworze mu nagle przepustnice czy też bardzo powoli to przez ułamek sekundy obroty na dół i dopiero góra, drugim maleńkim problemem jest to że czasami ma niższe wolne a czasami wyższe czasami np ok. 800 a czasami 500 i po chwili|(10 sek) 800

edit: jeszcze jedna sprawa dlaczego jak mam ten przełącznik od pompki druciarskiej roboty to jak pompka chodzi cały czas (czyli ten włącznik jest włączony to chodzi głośno) a jak jest wyłączony to chodzi kilka sekund tak jak powinna i chodzi dużo ciszej( nie hałasuje tak) problem jest taki że jak jest wyłączony ten wyłacznik to auto szarpie itd ewidentnie nie ma ciśnienia paliwa.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2015, 20:48 przez lukasz025, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
harnasiowy
Posty: 954
Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: harnasiowy »

lukasz025, przepływka
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

harnasiowy, ale co ma przepływka do bypassu z przełącznikiem? Jak to by była przepływka to by objawy były i z włączonym tym obejściem i bez.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

to może być wszystko. ja miałem dopiero co straszne cyrki z obrotami a okazało się że sonda uwalona podawała stałe napięcie 2,5V do kompa i ten się gubił
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
lukasz025
Posty: 15
Rejestracja: 09 maja 2015, 21:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lukasz025 »

przepływka może mieć pewnie to co na filmiku ale po odpięciu jej jest to samo po odpieciu czujnika temp też to samo po wypięciu krokowego gaśnie odrazu wiec chyba normalna sprawa, hm jutro wyleci filtr przemyje zmywaczem przepływke, przepustnice i wszystko co możliwe :) pytanie z tej samej beczki od czego jest ten wężyk podciśnienia który jest pod cewką zapłonową ? idzie do głowicy i do stalowej rurki jest on z kolankiem długość może z 6-8cm średnica koło 8-10mm :)
Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 »

u mnie szarpało czasem - wsumie niewiadomo skąd. winny był katalizator + sonda. wymieniłem i temat szarpania skończył się. weź usuń to druciarstwo a potem doprowadź wsio do stanu oryginalnego.
Awatar użytkownika
harnasiowy
Posty: 954
Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: harnasiowy »

Ale co to za pstryczek jest? Wiesz?
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
lukasz025
Posty: 15
Rejestracja: 09 maja 2015, 21:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lukasz025 »

pewności nie mam ale wywnioskowałem że jest to poprostu stałe zasilanie pompy, tylko nie wiem dlaczego jak wyłączę to stałe zasilanie i przekręcę :lol: kluczyk na zapłon to pompka pracuje tylko cichuteńko i gaśnie( czyli tak jak to ma być) a jak przełączę ten przycisk to pompka na przekręconym kluczyku chodzi ciągle i to głośno, duża różnica, zasilanie do pompki idzie pewnie przez jakiś opornik czy cuś ?
Awatar użytkownika
harnasiowy
Posty: 954
Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: harnasiowy »

Przez opornik na bank nie idzie, tak jak inni obstawiałbym uwaloną skrzynkę i/lub przekaźnik od pompy i po to ktoś na skróty zrobił ten pstryczek po odpalasz na wyłączonym a jak jedziesz to przełączasz i nie brakuje paliwa, a falowanie to przepływomierz i tyle.
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
lukasz025
Posty: 15
Rejestracja: 09 maja 2015, 21:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lukasz025 »

czyli ecu załącza na kilka sekund pompke tak ? w polonezie miałem taką kosteczke która tym sterowała :D wyglądała jak 3 przekaźniki razem
Awatar użytkownika
harnasiowy
Posty: 954
Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: harnasiowy »

Ecu jak ecu. Przekaźnik
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Ecu steruje przekaznikiem pompy i normalnie ma pracować chwilę i wylaczac się
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ