klocki i tarcze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Bo to miał być Es z silnikiem 1,6 - tyle , że na magazynie im brakło i wpierdzielili 1,3 :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jak najbardziej te mniejsze tarcze i wentylowane wchodza do 1.3 Roberta. Do mojego starszego 1.3 tez takie wchodzily, do cabrio 1.6 tez, do 1.8td kombi i vana tez te same i do pumy prawdopodobnie tez te same.

I przyznaje ze ATE nacinane to rewelacja, tez nie umialem ich zagotowac mimo sporej masy auta, przy normalnych tarczach z predkosci max 176 km/h hamowanie takim ciezkim autem to byl strach (kombi TD). po takim hamowaniu nie bylo potem juz hamulcow. 2-3 mocne hamowania pod rzad w miescie i tez nie bylo hamulcow. Na nacinanych nic takiego nie bylo i to mimo tego ze juz klocki sie dymily.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

cidzej pisze:spoko robertford, nie ma sie czym przejmowac, kolega ORION, ma składaka i czasami wyskoczy jak gruszka na wierzbie z niewiadomo czym i stara się to wszystkim wmówić
składaka to Ty chyba masz w piwnicy :P

niech będzie, myślałem, że wszystkie 1,3 miały niewentylowane skoro mk5 tak miały
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Pele

Post autor: Pele »

Podpinam się pod temat, niedługo czeka mnie wymiana klocków hamulcowych z przodu, tarcze niby w porządku, ale klocka zostało z 2mm :twisted: co polecicie do mojego sprzętu, czy też standardowo było kilka rozmiarów tarcz i trzeba je mierzyć czy może pewne,że będą pasować? jutro jadę do mechanika z innymi radosnymi rzeczami więc od razu mógłby sprawdzić jakie mam tarcze jeśli trzeba je mierzyć, obstawiam standardowe, bo raczej nikt w nim nie montował sportowego sprzętu
mikruss

Post autor: mikruss »

tarcze jak tarcze , jezeli mają rant to do wyrzucenia (ja sie nie bawie w toczenie-mimo ze u mnie tez sie nie przelewa to dobre hamulce to podstawa)
Tak jak wiesiek wyzej napisał: ATE Power Disc+orginalne klocki ATE i auto bedzie hamowac zyleta.
Pamietaj aby dotrzec hamulce jak zalozysz now, tzn jakies 500-1000km unikac gwaltownego mocnego i długotrwałego hamowania, bo jak je przepalisz na początku to do wyrzucenia będą. Hamulce trzeba troszke zachartowac aby spelniały dobrze swoją role ;)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jak nowe bębny , to najpierw należy je dobrze umyć bo są zakonserwowane żeby nie zardzewiały o tym też należy pamiętać .
to samo się tyczy tarcz hamulcowych.
Jak nie odtłuścimy to przy pierwszych hamowaniach zrobimy na okładzinach i klockach szkliwo.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
kris

Post autor: kris »

Ja wymieniałem teraz tarcze i klocki,wziąłem taki zestaw i nie żałuje :lol:
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

WieSiu pisze:nie polecam tarcz Micoda (czy jakos tak...), ponoc jakies japonskie,ale beznadziejnie szybko robi sie miekki hamulec jak ciut poszalejesz
Są japońskie Micoda i polskie Mikoda ? :P
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Mikosz, MIKODA to polska firma z siedzibą w Częstochowie - robia dobre rzeczy.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
piter
Posty: 505
Rejestracja: 17 kwie 2009, 23:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: piter »

ja mam tarcze mikoda i klocki trw i jest rewelka :)
piter
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

pomyliłem się chodziło mi o polskie mikoda
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
mikruss

Post autor: mikruss »

Ja akurat znam osoby co mają mikody w autach które killują porsiaki i inne i nie narzekają. Wiadomo sportowe hamulce się szybko zużywają (nawet 20 -30 ys km) ale w tym czasie sprawują sie rewelacyjnie. Pamiętac tez nalezy o dobrym dotarciu hamulcy ;)
kris

Post autor: kris »

Tarcze i klocki juz na aucie
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

ładnie się prezentuje :grin:
Mnie też czeka wymiana tarczy i klocków. Części leżą z tydzień i czekają... :D
Zdam tu relacje jak poszło ;-)
watchu

Post autor: watchu »

ODPOWIEDZ