[Pierwszy post] Na LPG obroty mi "pulsują"

Moderator: Moderatorzy

wojnarrafal

Post autor: wojnarrafal » 07 gru 2011, 20:57

Jamszoł paliwa w baku mam 2 litry :), a ja mam taki myk, że pale na benzynie dodaje gazu do 2tyś obrotów i mi się przełącza na gaz (niezależnie od temperatury silnika).


Własnie przed chwilką zauważyłem, że jak na postoju (na biegu jałowym) włącze grzanie na trójkę, to obroty bardziej skacza ;D.

Jutro po lekcjach oglądnę akumlator, gęstość elektrolitu i stan naładowania, oglądne wszystkie świece, i jak cos to założe z większa iskrą:D (Irydowe), i sprawdzę też przewody.

Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG » 07 gru 2011, 21:02

wojnarrafal pisze:Jamszoł paliwa w baku mam 2 litry :) , a ja mam taki myk, że pale na benzynie dodaje gazu do 2tyś obrotów i mi się przełącza na gaz (niezależnie od temperatury silnika).
to ja daje 99% że to 2gen a nie sekwencja gazownik musiałby być kretynem aby umożliwić Ci natychmiastowe przejście na bene
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD

wojnarrafal

Post autor: wojnarrafal » 07 gru 2011, 21:07

A można wyczytać to, czy to jest Sekwencja, czy 2 gen z wyciągu ze świadectwa homologacji? (bo mam taki papierek)

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 » 07 gru 2011, 21:08

cidzej pisze:a tak zapytam przy okazji jak juz temat o lpg - bodzio82 podpinales sie kiedys pod MAPa zamiast TPS ? (chodzi o 2 generacje)
Nie nie podpinalem sie pod MAP-a a co to da przy drugiej generacji przeciez instalacja nie jest ustawiana od czasu wtrysku pb wiec chyba to nie ma sensu

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 10758
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej » 07 gru 2011, 21:11

daje to tyle ze jak mi TPS umiera (raz poziom na luzie to ~0,5V, drugi raz to niecale ~0,1V, a 0,5V pojawia sie przy pedale wcisnietym na jakies 20%) to chcialbym wziac sygnal z MAP zeby sterownik wiedzial, ze jest obciazenie silnika

Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG » 07 gru 2011, 21:17

wojnarrafal, masz pod maską wtryski "dodatkowe" czy tylko weżyk dochodzący do łączenia rury od puszki filtra powietrza do kolektora?
Ostatnio zmieniony 07 gru 2011, 21:19 przez Kudłaty_EZG, łącznie zmieniany 1 raz.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD

wojnarrafal

Post autor: wojnarrafal » 07 gru 2011, 21:23

Wężyk, do filtra powietrza - wynik, pitolony zwykły GAZ :-/

Ale za autko dałem 550zł wiec nie tragedia ;D

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 » 07 gru 2011, 21:28

cidzej pisze: chcialbym wziac sygnal z MAP zeby sterownik wiedzial, ze jest obciazenie silnika
Pytanie czy znajdziesz sygnal ktory bedzie mnial zmienne wartosci od....do tak jak w przypadku TPS

a najlepeiej to uruchomic program lpg i wył tps a kabelek odlaczyc od czujnika pol przepustnicy, tps w instalkach nie musi byc podpiety zeby prawidlowo instalacja działała

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21293
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 07 gru 2011, 21:34

wojnarrafal pisze: pitolony zwykły GAZ :-/
No to na wężu dochodzącym do rury ssącej będziesz miał pokrętło/śrubę regulacyjną i przy niej trza porebelować :mrgreen:
6.11.2010/28.08.2012_16.30

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 10758
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej » 07 gru 2011, 21:35

no to wracajac do tematu - stukaja popychacze, bo na wolnych za ubogo :D

wojnarrafal

Post autor: wojnarrafal » 07 gru 2011, 21:43

Dzięki forumowicze, jak zawsze jesteście niezawodni:D

Jutro porobie przy tym :)

jakby coś to sie odezwe:D

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 » 07 gru 2011, 21:50

wojnarrafal pisze:Dzięki forumowicze, jak zawsze jesteście niezawodni:D

Jutro porobie przy tym

jakby coś to sie odezwe:D
radze przy takiej pogodzie jak jest obecnie najpierw sprawdzic uklad zaplonowy przed kreceniem sruba ewentualnie wymienic swiece kable bo moze byc nieciekawie ,jeszcze kolega ogluchnie podczas regulacji i bedzie problem :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21293
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 07 gru 2011, 21:57

OOO właśnie - ŚWIECE
wojnarrafal, pamiętaj , że przy LPG , przerwa na świecach powinna być mniejsza niż przy benie - zmniejszamy o 0,1 mm z racji tego ,że oporność mieszanki LPG/powietrze jest większa niż bena/powietrze
Masz silnik 1,6 a więc na benie przerwa wynosi 1,3 mm a przy LPG 1,2 mm
6.11.2010/28.08.2012_16.30

ODPOWIEDZ