Jaki układ sterujący

Moderator: Moderatorzy

ELpYndoL

Jaki układ sterujący

Post autor: ELpYndoL »

Jak w temacie podpowiedzcie na który sie zdecydowac i dla czego ;)
1. http://www.phjacus.pl/E8-Uklad-sterujac ... -p477.html
2. www.phjacus.pl/E5-Uklad-sterujacy-Bingo-S4-p33.html
3. www.phjacus.pl/E10-Uklad-sterujacy-AC-STAG-150-p37.html
ewentualnie jakieś inne opcje .
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a to druga generacje montujesz ??? ja polecam al-700
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

cidzej, tak bedzie II Generacja
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Bingo-m lub s też daje radę, sporo przydatnych ustawień ma.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

W BINGO S możesz ustawić tryby jazdy normal/eco/sport tryb Cut-Off (mieszana uboga przy hamowaniu sinikiem), czujnik temp. + obr. do przełączania na LPG, podobno można włączyć awaryjne odpalanie na LPG

Jak mi przyjdzie kabelek to mogę podać więcej szczegółów :)
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Bazyss pisze:podobno można włączyć awaryjne odpalanie na LPG
oczywiscie na pewno mozna.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Bazyss, czekam na wieści ;)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

generalnie mialem doczynienia ze stagiem 150 i al700 i obydwa maja to samo co kolega bazyss napisal i jeszcze duzo wiecej wiec to zadna rewelacja. a cut-off to niezla sciema :P z reguly konczy sie na wzroscie spalania i opoznionej reakcji na gaz (czesto polaczonej z soczystym strzalem) ale bajer jest :P
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

no to co byś polecił dla mnie ?? zaznaczam nie potrzeba mi wodotrysków a sprawdzonej bezproblemowej użytkowości ;) różnica ceny miedzy tymi sterownikami jest znikoma .
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

roznica w cenie jak i w jakosci sterowania jest znikoma ;) znajdz dobry warsztat a nie ma znaczenia na ktorym systemie ci zrobia - jak zrobia dobrze to ze wszystkich trzech bedziesz zadowolony
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

ELpYndoL pisze:no to co byś polecił dla mnie ??
blosa
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Yagr, blos jest drogi :( i jak tak by dokładac to Sekwencja wychodzi ;)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

blos nie blos warto od 2 generacji rozpoczac - wtedy zawsze szybko i tanio mozna na blosa przerobic
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

cidzej pisze:blos nie blos warto od 2 generacji rozpoczac - wtedy zawsze szybko i tanio mozna na blosa przerobic
Ale czy przy systemie "blos" nie chcą przeglądu podbijać czasem??
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

mam na całą instalacje 1100zł :D wiec na razie Blos odpada :D
ODPOWIEDZ