czy warto inwestować w escorta?

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21293
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 11 cze 2014, 20:02

Blacha 2 mm wystarczy
Co do ilości ? nie wiem :(
Do profili zamknietych możesz dokupić tej samej firmy
Obojetne Boll czy APP
6.11.2010/28.08.2012_16.30

Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 10762
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: kupiec » 11 cze 2014, 20:10

moja lodóweczka (oby piec hutniczy miał odpowiednią temperaturę) była też pognita i silnik nie do końca idealny, przejechała w ciągu 2 tyg trasę ponad 2000 km (śląsk-kujawy-pomorze-kujawy-mazowsze-ślask) :D płyn chłodniczy wyciekł, olej się przepalił, podnośnik wpadł do progu, korbka od szyb odleciała ale jechała :d i ani przez minutę nie pomyślałem że może coś się stać :P
nowsze auta stały na poboczu i czekały na pomoc drogową a lodóweczka parła do przodu :P
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty

lukasz13osw
Posty: 25
Rejestracja: 10 cze 2014, 22:04
Lokalizacja: oswiecim

Post autor: lukasz13osw » 12 cze 2014, 15:57

dobra, póki co zabieram sie za silnik, uszczelka pod głowicą, uszczelka pod pokrywą, jak sie uda to tez tą przy kolektorach, rozrząd+pompa wody. a jeszcze mam pytanie, sprzęgło delikatnie ślizga, tzn jak jade normalnie, to wszystko działa, ale jak szybciej zmienie bieg, to efekt jest taki, jakbym sprzęgła do końca nie puścił. to oznaka kończącego się sprzęgła, czy można to jakos podregulować? acha, i sprzęgło bierze na samej górze

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21293
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 12 cze 2014, 17:56

lukasz13osw, przy pedale sprzęgła masz śrubę z łbem pod imbusowy klucz
Musisz poluźnić linkę bo nie masz luzu
Jeśli regulacja nie pomoże to niestety wtedy skrzynie trza wywalać :(
6.11.2010/28.08.2012_16.30

lukasz13osw
Posty: 25
Rejestracja: 10 cze 2014, 22:04
Lokalizacja: oswiecim

Post autor: lukasz13osw » 12 cze 2014, 18:08

ok, jutro na to rzucę okiem, jeśli nie pomoże, to dojeżdże sprzęgło do końca i trzeba będzie wymienić niestety

[ Dodano: Wto 17 Cze, 2014 ]
sprzęgło podregulowałem tak, że teraz bierze dużo niżej, jeździ się znacznie lepiej, jeśli całkiem się posypie, to w zależności jakiej marki jest to sprzęgło, to albo je wymienie (jeśli to będzie jakas podróba) albo zregeneruje, jeśli będzie porządne. natomiast mam kolejne pytanie, chce uszczelnić silnik (uszczelka pod głowice, pod pokrywe, uszczelniacz wałka rozrzadu, uszczelka pompy wody, uszczelka pod kolektor ssący i wydechowy) i jeśli skompletowałbym te uszczelki http://www.ford-esklep.pl/pl/c/1.6-1.8- ... 16V/1763/2 na tej stronie, to wyszłoby mnie ok 320zł-400zł (jeśli brałbym też uszczelniacze zaworowe), natomiast znalazłem bardzo ciekawą ofertę kompletu uszczelek : http://allegro.pl/komplet-uszczelek-sil ... 00598.html musiałbym tylko dokupić uszczelniacz wałka rozrządu, ale to drobnostka. chciałem zapytac, czy wiecie cos na temat producenta STANDART CONTA, bo jeśli te uszczelki będą w miarę dobre, to od razu je zamawiam, jednak jeśli się okaże, że to najgorsze buble, to wole sam skompletowac uszczelki. oprócz tego rozmawiałem ze sprzedawcą, pytałem o dobór uszczelki pod głowice do szlifu, jednak on powiedział, że uszczelka jest najgrubsza i że niezależnie od szlifu będzie pasowała. co o tym sądzicie? jeśli to prawda, to chyba się zdecyduje...

ODPOWIEDZ