Skończyła się homologacja

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13100
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: Yagr » 12 sty 2015, 21:15

piniu, mam nadzieję że ci nie wmówił regulacji luzów zaworowych...?
Ale co do tego gaźnika to bym pewny nie był - mało to było na forum maszyn z niby 1,4 a okazywały się wynalazki 1,6 na monowtrysku z 1,4 ? ;)
piniu, jeśli jestes w stanie to zapodaj fotkę tego gaźnika po ściągnięciu z niego filtra, o ile masz "patelnię" ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

piniu
Posty: 82
Rejestracja: 03 paź 2014, 11:46
Lokalizacja: Łdz

Post autor: piniu » 12 sty 2015, 21:20

Nie mam "patelni", jeśli dobrze się domyśliłem :P
Czy filtry gazu lotnego i ciekłego są jednakowe i są bez znaczenia przy kupnie?
Myślę o allegro, na przykładowej stronie u gazownika kosztują 30-40zł.

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13100
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: Yagr » 12 sty 2015, 21:38

piniu, filterek do gazu I-II generacji to 4-10zł.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

piniu
Posty: 82
Rejestracja: 03 paź 2014, 11:46
Lokalizacja: Łdz

Post autor: piniu » 12 sty 2015, 21:45

Gdybym ja wiedział która mam generację :/ Ale czytając google powyżej II raczej nie...
Podeślesz przykładowy link z allegro?

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20783
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 12 sty 2015, 21:47

W 1 i 2 generacji nie ma filtra lotnego. należy jedynie co jakiś czas czyścić parownik aby spuscic z niego syf który utrudnia prace zwłaszcza na zimno
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3225
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 » 12 sty 2015, 22:08

Nie obraźcie się ale uważam, że temat w dalszym ciągu nadaje się do zamknięcia. Przynajmniej do czasu aż autor tematu zorientuje się jaki i gdzie ma filtr LPG, jakiej generacji ma instalację gazową, wstawi fotkę gaźnika który czyścił mechanik, itp.
A przede wszystkim poszuka w necie instrukcji obsługi swojego auta lub zassa gdzieś "Sam naprawiam". Teraz naszymi postami robimy koledze krzywdę.
WieSiu pisze:należy jedynie co jakiś czas czyścić parownik
I tu będzie kolejna zagadka pod tytułem:"Jak rozbiera się parownik?" ;)

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20783
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 12 sty 2015, 22:17

No i tu kolejny problem, bo parownika się nie rozbiera aby wyczyścić pobieżnie, odkreca się na ciepłym korek spustu syfu.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

piniu
Posty: 82
Rejestracja: 03 paź 2014, 11:46
Lokalizacja: Łdz

Post autor: piniu » 12 sty 2015, 22:19

Chociaż będę miał rozeznanie jako tako. Tak, nie wiem gdzie jest parownik, jak go wyczyścić...
Zrobię fotki spod maski i wstawię, postaram się jutro.

Awatar użytkownika
michal1212
Posty: 147
Rejestracja: 11 sty 2015, 18:38
Lokalizacja: kraków

Post autor: michal1212 » 12 sty 2015, 22:19

filter do gazu 6 zł kupowałem w sobote

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21330
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 12 sty 2015, 22:20

Kolega napisał o filtrach
Może poprzedni właściciel dołożył je dodatkowo ? na własną rękę ?
piniu, sprawdź no pod maską czy masz te filtry
6.11.2010/28.08.2012_16.30

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 » 12 sty 2015, 22:49

A ja powiem tak zamknijcie ten temat, przy gazie sie nieeksperymentuje :evil: kolega sie nie interesował do tej pory to i miszcz gazu juz z niego nie bedzie jedni sa stworzeni do tego drudzy do innego potem zeby nie bylo wyrzutów sumienia ze cos sie stało bo ktos cos doradził i nie wyszło

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 10857
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej » 13 sty 2015, 05:18

Kurna mowie to wam od poczatku a wy dalej swoje. Nie z kazdego zrobicie mechanika i dajcie sobie spokoj. Wezmiecie odpowiedzial osc jak kolega sie w powietrze wysadzi od tych waszych porad ? :evil:
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415

piniu
Posty: 82
Rejestracja: 03 paź 2014, 11:46
Lokalizacja: Łdz

Post autor: piniu » 14 sty 2015, 11:05

Panowie spokojnie, ja nic sam nie mam zamiaru grzebać przy gazie, chcę tylko wstępnie dowiedzieć się o przyczyny, żeby samemu je zasugerować mechanikowi, wszyscy wiemy że żeby trafić na dobrego mechanika to trzeba się postarać, często diagnozują częsci do wymiany które są sprawne i tym podobne.
Foty postaram się zrobić na danich, wczoraj w domu nie miałem neta dlatego odpuściłem...
Jeśli mod uważa temat można póki co zamknąć a ja napiszę na pw kiedy będę gotów z tematrem do dalszej dyskusji ;)

Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 10875
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: kupiec » 14 sty 2015, 12:13

temat pozostaje otwarty :)
czekamy na zdjecia
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty

piniu
Posty: 82
Rejestracja: 03 paź 2014, 11:46
Lokalizacja: Łdz

Post autor: piniu » 27 sty 2015, 09:45

Czy elektrozawór mogę sobie przełożyć z butli obecnej do innej i nie ma to większego znaczenia?

Postanowiłem zainwestować w lpg, po testach które wykazały że ford spalił mi 11L/90km bp w trybie mieszanym, tymczasem mechanik podrgulował mi instalację LPG i na trasie spala 12l~

Na myśli mam tą butlę: http://allegro.pl/butla-zbiornik-lpg-st ... 57343.html

Obecnie posiadam walec 60L też firmy Stako.

Zablokowany