Brak mocy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4469
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r » 26 wrz 2015, 18:20

kolego, najpierw ogarnij to syczenie a dopiero później możesz myśleć o przytkanym wydechu.
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20783
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 26 wrz 2015, 19:19

To zdemontuj tłumik i pojezdzij :D
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik » 26 wrz 2015, 21:14

Jak kata wyciagalem odlaczylem i to samo :D jakby mial syf w sobie taka odcinka. i po mojej 2 tyg obserwacji stwierdzam że najczesciej dzieje sie to najczesciej rano. wtedy ma muła że nawet przejezdzajac 8km jedzie max 50kmh czasami 60. poprostu traci moc spada predkosc popuszcze gazem to znow poleci i dojdzie do tego samego momentu i znow to samo. strach mowic co bedzie pod gorke. wracaj ze szkoly zgasnie zawsze na swiatlach tych samych gdzie troche dluzej trzeba czekac. ale juz takiego mula nie ma. dzis to samo wczoraj o 14 zaparkowalem i dzis o 18 jechalem na przejazdzke to odpalil i od razu zgasl. odpalilem znow pochodzil 15s i znow zgasl. potem minute pochodzil pozniej 3min a pozniej to juz chodzil. podjechalem na stacje (mial mula) i zgasl na swiatlach. pozniej po 3-4 km sie odmulil i ciagnal (dodajac gaz do dechy traci moc ale popuszczajac tak na 4/5 idzie). Kurde no moze ktos tak mial ze na zimnym muli a po rozgrzaniu jest dobrze. wydaje mi sie ze to zalezne od temperatury powietrza na dworze i silnika. jakies kable wilgotne czy co.... :/

Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4469
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r » 26 wrz 2015, 21:19

gerardzik, normalnie to powinieneś już dawno dostać ostrzeżenie za ignorowanie porad rozwiązania twojego problemu!

nic więcej już nie można na ten temat napisać bo to już zostało zrobione, trzeba cofnąć się do początku tematu i po kolei sprawdzać to co ci koledzy wypunktowali.

DO ROBOTY!
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d

Awatar użytkownika
novy
Posty: 1328
Rejestracja: 15 lut 2009, 15:40
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: novy » 26 wrz 2015, 21:30

Czytanie ze zrozumieniem :!: :!: :!:
Nie boli :!: :!:
Kolego wsadz głowę pod maskę i posprawdzaj co koledzy wyżej pisali :!: :!:
Czarodziejami nie jesteśmy - niestety.
Nie bój się podotykać - to nie boli :evil: :evil:
Kombi Turbo LPG :D :D

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20783
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 26 wrz 2015, 22:28

Boli jak silnik jest gorący :p
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21330
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 26 wrz 2015, 22:39

Od początku pisaliśmy - wsadź łep pod mache i zlokalizuj to syczenie
Możliwe , że wężyk od podciśnienia - od regulatora ciśnienia paliwa sie wysrał a Ty dziury w całym szukasz drugi czy trzeci tydzień
Gadasz o zapchanych tłumikach a teraz , że jak były ściągnięte to było to samo
ŁEP POD MACHE
Ja tam nie pojade , żeby Ci sprawdzić co syczy
6.11.2010/28.08.2012_16.30

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 10857
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej » 26 wrz 2015, 22:55

Dajcie spokoj. Mam erazenie ze ktos tu sobie beke z was robi a wy sir spinacie tak ze zaraz hemoroidow dostaniecie. Proponuje temat ~~~> kosz
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415

Awatar użytkownika
nonam
Posty: 3978
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam » 26 wrz 2015, 23:22

Spal tego trupa i będziesz miał problem z głowy, a i na zdrowie Ci wyjdzie
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.

Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3225
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 » 27 wrz 2015, 10:00

cidzej pisze:ktos tu sobie beke z was robi
Tym bardziej, że ponoć młody łepek i nawet zdjęć telefonem nie ogarnia?

Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 » 27 wrz 2015, 10:26

jakby koleś słuchał co się mówi to już usterki by dawno nie miał. powtarzam - zerknij na filtr paliwa bo to wygląda na to jakby syf zaciągał - jak już ci syf przepchnie to i auto idzie. weź też plaka w sprayu i psikaj na odpalonym silniku tam gdzie słyszysz to świszczenie - jak faktycznie jest gdzieś wąż na tyle nieszczelny że mocno przepuszcza to po psiknięciu plakiem obroty ci wzrosną. dla mnie to tego świszczenia nie wyeliminujesz całkowicie. węże mają po 15 lat jak nie więcej i to logiczne że nie trzymają już w 100%. podokręcaj też opaski na wężach ciśnieniowych. gdyby ci jakiś wąż ciśnieniowy spadł to wogóle nie ogarnąłbyś byś obrotów a nie tylko jak silnik zimny. ogólnie takie świszczenie możesz też słyszec bo przepustnica jest uwalona syfem i nie zamyka się całkowicie i stąd ten dźwięk. tak jak tu każdy pisze - glowa pod maskę i szukasz bo od pisania to problem się sam nie rozwiązuje. ty uczepiłeś się tego tłumika jak głupi.skoro nie słuchasz co wszyscy ci tu mówią to najlepiej wymień cały sinik, wydech, wiązkę i ciesz się ze udało ci się wyeliminować problem. ogólnie to twój cyrk i twoje małpy

Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4469
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r » 27 wrz 2015, 16:33

jk1978, najlepiej jak odda auto do mechanika, wtedy go odpowiedni skasują i powymieniają wszystko. co prawda silnik będzie ładnie pracował ale przyczyna będzie nieznana :)
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d

Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 » 27 wrz 2015, 20:17

S3ci0r pisze:jk1978, najlepiej jak odda auto do mechanika, wtedy go odpowiedni skasują i powymieniają wszystko. co prawda silnik będzie ładnie pracował ale przyczyna będzie nieznana :)
wsumie racja. zapłaci kilka razy mechanikom i nauczy się czytać ze zrozumieniem :-)

ODPOWIEDZ