Brak mocy

Moderator: Moderatorzy

gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik »

Zrobiłem reset i nadal to samo a jak jechalem rano na praktyki to masakra 50kmh max a droga akurat na 70 ograniczenie i sznurek za mna. po 10km rozkrecil sie. jak wracalem odpalam a on gasnie i tak z 3-4 razy pozniej pojechal i znow 10km i rozkrecil sie ;/ ale dodam ze wciskajac gaz do dechy takie buczenie jakby tlumik byl zapchany (na pewnonie jest bo caly nowy mam :)
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Sprawdź ciśnienie paliwa lub napraw gaz o ile jest 1 lub 2 generacji i smigaj pewnie bez problemów
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik »

Nie ma opcji nawet sprzedac escorta dbam dmucham na cacy :D teraz lata jak lala rano zmula :/ gaz wystarczy podpiac pod elektrozawor zrobie to jutro i zaleje za 30 chociaz (33l zbiornik lpg) i zobacze jak na gazie smiga. A moze to byc powodowane dziura w rurze na wysokosci skrzyni biegow?
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

tak, pewnie chodzi o gumowy przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik »

Nieee to nie jest gumowy na pewno :D chodzi mi od razu za kolem przednim dosyc rdzawa rura i ma jape ze polowy rury nie ma.. :(

[ Dodano: Wto 22 Wrz, 2015 ]
Ale tez ciekawi mnie ten dzwiek powietrza pod maska :/
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

gerardzik, to się nie ma co dziwić i zaciekawiać - to trzeba zobaczyć skąd "wieje" tak to będziemy tu deliberować na podstawie twoich domysłów do usranej śmierci :P
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik »

https://youtu.be/bGWvVNLwrgs tutaj filmik. Na filmiku dusze gaz do dechy. Wydaje mi sie ze przepustnica bo to te okolice. Co zrobic? Jak ja sprawdzic? :D dzieki za zaangazowanie najlepsze forum :P
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

gerardzik, ale zrozum człowieku - nawet wszystkie fora swiata nie przeskocza problemu polegającego na tym że jak na razie przez internet nie da sie podłożyć ręki pod dziurę w wydechu, powąchać smrodu z rozszczelnionej nagrzewnicy itp - doświadczenia organoleptyczne póli co nie sa przez internet przenoszone dlatego zamiast opisywać objawy po prostu musisz sam zrobić użytek ze swoich zmysłów. twierdzisz że syczy przy przepustnicy - w wiekszości przypadków zespół przepustnicy ma króciec z podpietym do niego wężykiem gumowym prowadzącym w escorcie chyba do zaworu pochłaniacza par paliwa.... SPrawdź czy w zespole przepustnicy nie masz jakiegos wolnego króćca.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik »

teraz to mnie pocieszyłeś że to może być wężyk :D ok jutro sprawdze jak skombinuje torxy wykrece go i zobacze te wezyki i dam znac co i jak :)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

masz jeszcze podciśnienie z wężykiem - regulator ciśnienia paliwa na listwie
Tam też sprawdź
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 »

juz tyle było powiedziane że kolega jakby słuchał to myślę że spokojnie by problem dawno rozwiązał. co do wężyka co wychodzi z przepustnicy to powiem ci że nie musisz odkręcać całej przepustnicy. centralnie po środku przepustnicy od tyłu jak zmacasz to masz krócce które idzie wymacać. powiem ci że równie dobrze może być wąż podciśnienia. który idzie tyłem w kierunku silniczka krokowego, cewki. mój niby cały był ale dopiero jak go zdjąłem to zobaczyłem że to próchno było. wsadziłem nowy i oki - tylko nowy kosztuje 150 zł jak nie więcej. ja to widzę że ty pół auta wymienisz zanim coś zdiagnozujesz. wsumie to robiłem tak samo tylko ja nie byłem na forum wtedy i robiłem wszystko na oślep. ty masz tu podsuwane gotowe rozwiązania tylko wystarczy z nich skorzystać
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3468
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

gerardzik, zastanawiam się, czy w ogóle orientujesz się o czym koledzy wyżej pisali tj., czy wiesz co to jest listwa wtryskowa, odpowietrzenie skrzyni korbowej, przepustnica, itp. Pisząc "jakiś wężyk", "jakaś rura", to faktycznie skończy się wirtualną naprawą.
Porób jakieś fotki chociaż i pokaż o jaką rurę chodzi, o jaki wężyk itp.
Mi to raczej wygląda na przypadek, że akumulator wpadł Ci w karburator i dyferencjał się wygioł ;)
gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik »

Odkręciłem przepustnice wyczyściłem i zauważylem że w kolektorze jest troche oleju. i jestem ciekaw czy to może być od tego no ale z jednej strony jedni mówią że pompa paliwa, a co ma pompa do tego ze na gazie to samo sie dzieje a pompa paliwa raczej gazu nie podaje. czy to moze byc przez ten olej?
Awatar użytkownika
iglaxr3i
Posty: 887
Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
Lokalizacja: Kozin
Pojemność: 2800
Rocznik: 1992
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: iglaxr3i »

Mała ilosc oleju pochodzi od odmy ,takze akurat nie tedy droga .
:mikolaj:
gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik »

kurcze... na pewno to nie pompa bo na gazie to samo. i dam se reke uciac ze to przez ten syk powietrza lub tez moze zapchany tlumik. ale strumienica nowa i tak samo koncowy bo srodkowy w miare spoko jest ;/ mysle o tym wydechu bo jak dam gaz do dechy i go zmula to jest dzwiek takiego zapchanego tlumika. jutro moge nagrac wszystko i wrzucic na yt. :)
ODPOWIEDZ