Brak mocy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 » 14 wrz 2015, 12:22

dlatego tłumików nie spawa się tylko wymienia. zapłaciłeś za spawanie trupa a teraz drugi raz zapłacisz za wymianę. nie szalej tak z tym zapchanym tłumikiem tylko jedź na wymianę

gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik » 14 wrz 2015, 14:21

Nie szaleje :D wczoraj po wycieciu kata myslalem ze juz ok dlatego chcialem go przepalic a po dojechaniu do domu zdechl i male kolko zrobilem po parkingu a teraz jak odpale i od razu po odpaleniu dam mu lekko gazu wkreci sie ale drugi raz juz nie. :/ nawet nie ruszy z miejsca wiec zadzwonilem po kumpla lawete i za 10 min ma mnie brac pod warsztat gdzie czeka na mnie nowy tlumik :D

[ Dodano: Pon 14 Wrz, 2015 ]
No to piz***... odkrecony tlumik zostal i odpalam wszedl na obroty probuje drugi raz i gasnie. Okazalo sie na 80% ze w ukladzie dolotowym jest gdzies dziura albo cos do wymiany. Mechanik mowi ze to bedzie ogromny koszt. Nic.. zostawilem auto do jutra i zobaczymy :D

Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 » 15 wrz 2015, 09:00

gerardzik pisze:Nie szaleje :D wczoraj po wycieciu kata myslalem ze juz ok dlatego chcialem go przepalic a po dojechaniu do domu zdechl i male kolko zrobilem po parkingu a teraz jak odpale i od razu po odpaleniu dam mu lekko gazu wkreci sie ale drugi raz juz nie. :/ nawet nie ruszy z miejsca wiec zadzwonilem po kumpla lawete i za 10 min ma mnie brac pod warsztat gdzie czeka na mnie nowy tlumik :D

[ Dodano: Pon 14 Wrz, 2015 ]
No to piz***... odkrecony tlumik zostal i odpalam wszedl na obroty probuje drugi raz i gasnie. Okazalo sie na 80% ze w ukladzie dolotowym jest gdzies dziura albo cos do wymiany. Mechanik mowi ze to bedzie ogromny koszt. Nic.. zostawilem auto do jutra i zobaczymy :D
jak ci mechanik mówi że będzie ogromny koszt a nie podaje ci co jest do naprawy to olej mechanika. posprawdzaj podciśnienie, wymień filtr paliwa bo pewnie dużo syfu już tam, wymień sondę.

gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik » 15 wrz 2015, 09:17

Mechanik mowil ze jesli to kolektor. Bo gdzies musi byc dziura ze lapie lewe powietrze. A wezyki wszystkie sprawdzalem :(

Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 » 15 wrz 2015, 11:27

to niech nie pieprzy o duzych kosztach bo pojedzie pewnie na szrot i kupi za grosze i wmontuje stary. pozatym wątpię by to było przyczyną bo objawy miałby od razu takie i doszło by falowanie obrotów. sprawdź filtr paliwa

gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik » 15 wrz 2015, 11:39

ok jak odbiore auto sprawdze. po wyjeciu kata naprawde szedl przez 15km potem znow to samo i faluje. jak mu dam do 3 tys i puszcze to zejdzie do 500 pofaluje i unormuje ale potem juz w ogole nie wejdzie :/

Kleszczak
Posty: 887
Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Pojemność: 2000
Rocznik: 1993
Generacja: MK6
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Kleszczak » 15 wrz 2015, 20:15

pompka może się zacierać. Wydech i kolektor mało prawdopodobny a mając escorta warto zainteresować się nim niż dawać zarobić komuś innemu bo inaczej szybko naprawy przekroczą koszt auta.

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13100
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: Yagr » 15 wrz 2015, 20:57

Kleszczak, Z wydechem nie jest do końca tak jak piszesz. W orionie miałem tak potrzeaksna porcelankę w katalizatorze że kawałki wylatywały poprzez środkowy i końcowy ;) Nie jest wykluczone że taka skorupa gdzieś utknęła po drodze ale, fakt, to nie jest częste ;)
ja zaproponuje powtórnie to co na samym początku - to jest escort z ostatnich lat produkcji, na pewno da się go zdiagnozować jakims fordiagiem. Mamy na forum ludzi co mogą to zrobić i wykluczyć problemy natury elektrycznej. Bo jeśli to tylko nieszczelność to naprawdę bardzo średni mechanik powinien być w stanie to wyczaić.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik » 16 wrz 2015, 19:18

Odebralem auto. Duza zmiana ponoc sie okazalo ze chodzil na 3 cylindry (troche dziwne bo chodzi w dzwieku tak samo XD) jedzie elegancko tylko moze z 2-3 razu na 30km dostal zawachania ze naciskam pedal a on nic... popuscilem i ciagnal znow :D cewka i przewody wymienione wiec cos jesscze nie tak. Seriooo duuuuza zmiana jest ciagnie jak szalony ale te zawachania mnie martwia :(

Kleszczak
Posty: 887
Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Pojemność: 2000
Rocznik: 1993
Generacja: MK6
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Kleszczak » 16 wrz 2015, 19:19

instalacja do sprawdzenia, pewnie gdzieś koło cewki.

gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik » 16 wrz 2015, 19:37

Wlasnie chce poleciec do gazownika w wolnym czasie :D ale zawor jest odlaczony i na benzynie jezdze i tak sie dzieje :c

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13100
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: Yagr » 16 wrz 2015, 19:49

gerardzik, Kleszczakowi chodzi o instalacje elektryczną ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik » 17 wrz 2015, 09:10

Aaaaa. Sprawdze w pracy w sobote :D dzieki za zaangazowanie :)

Kleszczak
Posty: 887
Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Pojemność: 2000
Rocznik: 1993
Generacja: MK6
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Kleszczak » 17 wrz 2015, 11:04

instalacja koło cewki lubi się skruszyć.

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20783
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 17 wrz 2015, 11:41

w silnikach innych niz RS ?
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

ODPOWIEDZ