Szarpanie po rozgrzaniu.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 » 17 wrz 2015, 21:49

nówka sztuka hella :-) - nie z odzysku :-)

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13060
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: Yagr » 17 wrz 2015, 21:51

Nie wiem co tam w tym zetecu jeszcze z elektryki może szwankować ale moim zdaniem to problem natury elektrycznej - podpinałeś w końcu tego grata pod komputer?? :D
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 » 17 wrz 2015, 21:59

nie podpinałem ale podejrzewam co jest nie tak. mam przetarty lekko przewód przy tps przy przepusticy - dosłownie przy kostce.

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13060
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: Yagr » 17 wrz 2015, 22:06

jk1978, możesz mieć rację.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 » 17 wrz 2015, 22:10

na 99% mam rację bo jak jest wilgotno to problem ten nasila sie - efekt przebicia. jak było gorąco to obroty były na 1700 i w dół szły. teraz jak jest chłodniej to 1700 i chwila na 2000 i dalej jak pisałem. teraz już nie ruszam dopóki nie spadną do 1500 tylko czekam bo pół osiedla patrzy jak jadę na wyjącym silniku z 2500 obrotami - szkoda też silnika

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13060
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: Yagr » 17 wrz 2015, 22:22

jk1978, na pocieszenie napisze ci - nie jesteś pierwszym walczącym z TPS-em :D
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20710
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 18 wrz 2015, 09:11

kazda sztuka escorta inaczej sie zachowuje, nie mozna ich do siebie porownywac ;) za duzo zmiennych jest po latach uzytkowania.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik » 18 wrz 2015, 15:53

Za to ja mam na zimnym silniku szarpania i odczuwam jakby pedal gazu byl za mocny w sensie nacisne na 3/4 zbiera sie konkretnie jak powinien a jak docisne do konca to nie szarpie tylko mniej mocy jakby. A na zimnym to nie da sie prawie jechac tak szarpie :D

Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3220
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 » 18 wrz 2015, 18:26

gerardzik, czyli masz po prostu ......Escorta.
TTTM.
A dzięki szarpaniu i muleniu powstało to forum.

Lipek96
Posty: 6
Rejestracja: 16 wrz 2015, 16:30
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: Lipek96 » 05 paź 2015, 18:46

Czujnik temperatury to ten który jest wsadzany od dołu w termostat. A który odczytuje temperature dla kompa?

kris

Post autor: kris » 05 paź 2015, 18:48

Ten od góry w termostacie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21323
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 05 paź 2015, 19:50

Lipek96, ten od dołu daje na zegar
6.11.2010/28.08.2012_16.30

Lipek96
Posty: 6
Rejestracja: 16 wrz 2015, 16:30
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: Lipek96 » 23 paź 2015, 18:31

A więc tak. reset był robiony, stał przez noc bez aku. Bez zmian. Czujnik próbowałem jeździć z odłączonym i bez rezystancji czyli na zwartym kabelkiem. Bez zmian czyli to raczej nie wina czujnika. Cewkę podmieniłem od innego escorta i dalej bez zmian... Jakieś dalsze propozycje?

Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 » 23 paź 2015, 19:44

Sonda?

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13060
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: Yagr » 23 paź 2015, 20:48

Lipek96, A jakie błędy ci wyskakują po podpięciu do kompa?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

ODPOWIEDZ