Pali tylko na 3 gary

Moderator: Moderatorzy

margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

Teraz nie jestem już taka pewna czy to kwestia garów w kwestii wycieków.pojawiły sie bowiem nowe okoliczności. odpiełam akumulator i cewkę ( dwie złączki, jedna szeroka i jedna wąska) i ...... nie gaśnie na benie ale sie dławi masakrycznie no i o ile mało kiedy wskazówka temperatury silnika nie zdgala to teraz silnik przy tych dławieniach sie nagrzewa. odpiełam także przepływkę i brak przepływki uniemozliwia utrzymanie auta na benzynie, tzn że ona jest ok. co do wypinania kabli od świec to trudno powiedzieć czy jest jakaś róznica pomiedzy wpiętym i wypietym przewodem. obroty sa tak nieregularne że trudno stwierdzic czy w danej chwili jest to efekt braku przewodzenia na świecy.
skłonna jestem poszukać jakichs uszkodzeń o których pisał cidzej, tzn jestem skłonna stwierdzić że SYCZY pod maską.


a to stare świeczki, nie wiem która gdzie była :(


Obrazek

Obrazek


a jak sie komus chce to niech mi palcem wskaże które przewody/węże mam sprawdzić ;)

Obrazek

Obrazek
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

mnie tam świece wyglądają na normalne jeżeli chodzi o kolor tylko albo źle widzę albo te przerwy na elektrodach są różne
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

kupiec pisze:mnie tam świece wyglądają na normalne jeżeli chodzi o kolor tylko albo źle widzę albo te przerwy na elektrodach są różne
trzy sa ngk coś tam cośs tam , a jedna bosh, z czego jedna z tych ngk ma taką samą budowe jak bosh :oops:, wymieniłam bo pękły najpierw 2 a potem 3-cia. teraz mam cały kpl ngk
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

znaczy się jak? te ze zdjęcia to wyjęte z auta tak? i do wywalenia a masz założone inne?
jeżeli masz założone nowe to objawy są takie same?
i jeszcze raz zapytam:
szarpało i muliło, wymieniłaś świece i kable a dalej to samo?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

kupiec pisze:znaczy się jak? te ze zdjęcia to wyjęte z auta tak? i do wywalenia a masz założone inne?
jeżeli masz założone nowe to objawy są takie same?
i jeszcze raz zapytam:
szarpało i muliło, wymieniłaś świece i kable a dalej to samo?
tak, wymieniłam kable i swice i dalej to samo,ale tak napisałam chwile wyżej, a co do foty swiec to Kudłaty sie uparł zeby je zobaczyc .....

da sie jeździć na lpg, ale auto się naprawde męczy.....
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

czyli to nie wina świec i kabli tylko trza iść tropem cidzeja :(
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

uparł się bo po wyglądzie świec mozna dużo się dowiedzieć nawet na forum gdzieś jest link do strony/artykułu gdzie wszystko jest ladnie opisane
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Odpal silnik i póki jest zimny - nasłuchuj , gdzie syczy , podotykaj ręką tam gdzie słychać syczenie , lekko pociągnij i słuchaj - słychać mocniej ~mniej
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

Jamszoł pisze:Odpal silnik i póki jest zimny - nasłuchuj , gdzie syczy , podotykaj ręką tam gdzie słychać syczenie , lekko pociągnij i słuchaj - słychać mocniej ~mniej
tylko odrazu mi sie przypomina wczorajszy przytyk Yagra - odnosnie wsadzania łapskuff w paszcze maski przy właczonym silniku, a jak mnie coś ugryzie?
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

margaritta, chodziło o dotykanie kabli :) wiem coś o tym bo jak mnie w moim byłym Mk4 pierdzielneło to kolędy śpiewałem przez tydzień :d
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
thomas77

Post autor: thomas77 »

margaritta najlepiej podjedź do warsztatu niech obada ktoś kto się zna,bo jak mi zaczął palić na 3 gary to już po ptokach było ;)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

thomas77, ale u Ciebie nie syczało a z opisu naszego słoneczka wynika , że silnik dostaje lewe powietrze
margaritta, nic Cię nie ugryzie :)
Łap po kolei za wężyki i lekko je targaj - nastawiając uszko :mrgreen:
I nie słuchaj co Yagroski mówi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

margaritta, Ja proponuję najpierw przyjrzeć się szczelności dolotu. To że syczy to już wiemy tylko pytanie skąd? Sprawdź sobie czy dolot jest cały i czy strzał nie wyrwał jakiegoś wężyka.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11729
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

uuuuuuuuuuuuu kolezanko nie chce byc czarnowidzem ale masz plastikowy kolektor :/ jak masz szczescie to ktos zalozyl w nim klapke (z reguly pod kolektorem) i moze ona sie uchylila i nie zamknela ... moze byc jeszcze tzw gwizdek gdzies .... ale jak masz pecha to niestety rozj.... kolektor i jest do wymiany :/



a tak z innej beczki to coniektorzy niedowiarkowie maja okazje zobaczyc Zeteca bez wspomagania zapewne made in Płońsk :P



up. kolezanko mozesz jeszcze zerknac czy nie ma jakiejs uchylonej klapki antywybuchowej na obudowie filtra powietrza oraz czy ta gruba plastikowa rura doprowadzajaca powietrze nie zeskoczyla z miksera (jak u kolegi Leszka kiedys ;) )
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ODPOWIEDZ