Strona 2 z 2

: 26 gru 2011, 22:47
autor: elnino
Znalazłem coś mniej więcej w ten deseń, ale rozumiem że te 0,53 to bieg jałowy? i aby do niego dążyć rozchodzi się kwestia przylutowania na przewodzie odpowiedniego opornika i to na tym to ustawianie polega ?

: 27 gru 2011, 22:27
autor: Kudłaty_EZG
qźwa elnino..... wpisz se w googlach "potencjometr"
to nim ustawiasz porządany opór

: 29 gru 2011, 10:58
autor: Mikosz
kupiec pisze:Mikosz, tak szukałem tego tematu na MKP ale marnie mi to poszło :(
czy te pomiary też się robi na zwykłym TD? czy tylko endura? ja kiedyś ten kapsel odkręcałem bo miałem tam syfu pełno i te śruby luzowałem to mogłem popieprzyć ustawienia :(
Zgadza sie tam trudno poszukać ale po kilkunastu minutach udało sie w nietypowy sposób odnaleźć dwa tematy :)
Pomiary na zwykłym 1.8 diesel i ENDURA są takie same. Głowy nie dam uciąć.
Jak masz rozregulowane to wejdź na 2 tematy i poczytaj :
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthre ... tawi%C4%87!!
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthre ... tencjometr
Znalazłem coś mniej więcej w ten deseń, ale rozumiem że te 0,53 to bieg jałowy?
Tak jałowy bieg ;-) Jak dajesz gazu na dźwigni pompy to wartośc wzrasta :)

: 30 gru 2011, 16:39
autor: kupiec
Mikosz, podziękował ci dobry człowieku :)

: 30 gru 2011, 19:55
autor: WieSiu
kupiec, ale najpierw to zrob sobie kabelki,bo niestety one moga miec znaczenie dla poprawnej pracy silnika i zabawa w ustawianie moze Ci duzo nie pomoc. Mnie tez to czeka,bo w tym dawcy sa kablki jak u Ciebie na tym potencjometrze