Z jakim silnikiem kupic

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3468
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

WieSiu pisze:A moze po prostu lepsze macie powietrze
Kasia i Yanek pisze:No ŁóDZ tez nie najlepiej wypada
To przenieście się na Pomorze, bo mój zagazowany też nieźle jeszcze działa :mrgreen: . Zobaczymy znowu zimą :cry: , czy nie zwariuje.
tomi

Post autor: tomi »

Ale moim parę razy przez Łudź jechałem i escort mi nie zgasł, więc nie jest tak źle ;)
MARKKO

Post autor: MARKKO »

Kasia i Yanek pisze:TAK CZY SIAK JEDYNA SŁUSZNA DECYZJA TO KUPNO ESCOERTA TD z INTER COLLEREM
a co do tego to się nie zgodze 1.8 60 konny tez daje rade przecząc logice jest nawet lepszy od essa 1.8 TD 70 koni. Ale fakt że TDi chodzi przyjemnie tylko szkoda że PSSS nie słychać :(
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

markko, dobrze wiemy,ze TD 70 koni to jakies dziwadlo, pali tyle co 90 koni, jezdzi jak 60, a jedyne co to spaliny ponoc lepsze dla srodowiska i moze jakims cudem ciszej chodzi ;) (ale watpie). Stare diesle RULEZ :D Zadne tam Endura, no chyba ze 90 koni endura,to co innego
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
udzior

Post autor: udzior »

co jak co ale dieslem to się tacza człowiek , jeżdzi to tylko na benzynce...
ogólnie sporo dieslem forda zrobiłem już kilometrów ale ...
jest silnik niezbyt
-rozrząd :cichy ale trudno dostepny, koszta pomijam
- pompa wtryskowa roto czuła strasznie na powietrze i paliwo (jakość )
co do osiągów to wiadomo diesel to nie wyczynowiec, idzie śmiało do przodu jeśli turbo działa prawidłowo i można dość elastycznie nim jechac na trasie
- spore klopoty może nastręczać silnik który nie był prawidłowo eksploatowany -
powypalane zawory, słaba kompresja , usterka ukladu sterująceg praca silnika i diesel obrzydnie ci do końca życia albo do ...remontu- ciężko pali zwłaszcza zimny i zimą - swoją drogą zima najlepiej sprawdzisz motor - jeśli odpali zimny silnik po staniu pod chmurka przy około - 15 stopni to jest ok.
wybór trudny przed toba
od strony ekonomii to tak - pali escort ropy niewiele, co do benzyny wiadomo - więcej , a wstawienie LPG to dodatkowy koszt i przede wszystkim dodatkowo mniej miejsca , nawet przy butli toroidalnej - tutaj chyba przewagę ma jednak diesel
pozdrawiam i zyczę UDANYCH zakupów
Marcin 25

Post autor: Marcin 25 »

jestem posiadaczem esiego 1.8 TD z INTER COLLEREM polecam!!
niezawodny motor i do tego bardzo elastyczny
niema problemu z porannym odpalenim furki -POLECAM-
Marcin 25

Post autor: Marcin 25 »

WieSiu popieram twoje zdanie masz ten motor co ja,wiec wiemy co dobre zdecydowanie 1.8TDi
MARKKO

Post autor: MARKKO »

a ja myśle że i tak najlepszy jest 2.0 TURBO
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

MARKKO, wiadomo ze jest najlepszy ale dla kogos kogo stac na utrzymanie takiego cacka :) Jak kogos nie stac,to wlasnie najlepszy jest TD :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ