Gdy zimno pali się bezpiecznik od świec w 1,8TD
Moderator: Moderatorzy
Gdy zimno pali się bezpiecznik od świec w 1,8TD
Witam. Wymieniłem świece żarowe na nowe i mam taki problem że jak jest zimno to przepala się bezpiecznik od świec? Czy spotkał się ktoś może z takim zjawiskiem??
- WieSiu
- Posty: 23235
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
wonski, sorki za off topic, ale jak Ci sie jezdzi tym 70PS dieslem ??? Nie brakuje Ci mocy ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
przesiadłem się z HONDY CRX która miała początkowo ok 140 km a po zmianie silnika 125km ale w vtec-u i powiem szczerze że spodziewalem się większej przepaści,ogólnie jeździ mi się nadzwyczaj wygodnie,problemem jest częste sięganie do lewarka zmiany biegów i redukcje ale w ogólnym rozrachunku jestem na +.napewno tym 90konnym jeździ sie lepiej ale tu nie ma tragedii.teraz chcę foczkę sobie srawić więc będę miał porównanie 70-90 koni