Gdy zimno pali się bezpiecznik od świec w 1,8TD

Moderator: Moderatorzy

fitm

Gdy zimno pali się bezpiecznik od świec w 1,8TD

Post autor: fitm »

Witam. Wymieniłem świece żarowe na nowe i mam taki problem że jak jest zimno to przepala się bezpiecznik od świec? Czy spotkał się ktoś może z takim zjawiskiem??
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

gdzieś masz zwarcie :sad:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
fitm

Post autor: fitm »

No ale zwarcie by występowało prze cały czas nawet jak by było na dworze ciepło a tu jest tylko poniżej pewnej temperatury.
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

Jak jest zimno świece grzeją się dłużej. Może jest żle dobrany bezpiecznik? za słaby. a jakie świece wstawiałeś? oryginały?czy jakieś podróbki? oże być na nich za duża oporność i bezpiecznik nie wytrzymuje.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
fitm

Post autor: fitm »

Świece mam innej firmy ale parametry są takie same jak poprzednich.być może to est coś z okablowaniem bo jak poruszałem przewodem doprowadzającym napięcie do świec od przekaźnika to jest lepiej. Musze wstawić zastępczy przewód i wtedy zobaczyć co się będzie działo.
wonski

Post autor: wonski »

a ja mam problem że spalił mi się bezpiecznik ale nie wiem gdzi emam go znaleść.
proszę o szybką pomoc
fitm

Post autor: fitm »

Bezpiecznik znajduje się w pojemniku przy akumulatorze i jest to pierwszy od zewnętrznej strony o wartości 60A.
wonski

Post autor: wonski »

fitm pisze:Bezpiecznik znajduje się w pojemniku przy akumulatorze i jest to pierwszy od zewnętrznej strony o wartości 60A.
wielkie dzięki
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

pewnie masz za słaby bezpiecznik włozony ;)
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
wonski

Post autor: wonski »

ARIEL pisze:pewnie masz za słaby bezpiecznik włozony ;)
niee zrobiłem zwarcie i nie wiedziałem gdzie on jest :P
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

wonski, sorki za off topic, ale jak Ci sie jezdzi tym 70PS dieslem ??? Nie brakuje Ci mocy ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
wonski

Post autor: wonski »

przesiadłem się z HONDY CRX która miała początkowo ok 140 km a po zmianie silnika 125km ale w vtec-u i powiem szczerze że spodziewalem się większej przepaści,ogólnie jeździ mi się nadzwyczaj wygodnie,problemem jest częste sięganie do lewarka zmiany biegów i redukcje ale w ogólnym rozrachunku jestem na +.napewno tym 90konnym jeździ sie lepiej ale tu nie ma tragedii.teraz chcę foczkę sobie srawić więc będę miał porównanie 70-90 koni :)
ODPOWIEDZ