Paski wielorowkowe
Moderator: Moderatorzy
Paski wielorowkowe
Witam
Słyszałem kiedyś od mechanika że są do wymiany paski wielorówkowe... To znaczy że do wymiany są wszystkie pasy co jest na rozrządzie tak ?? Jeżeli mylę to piszcie..
Także chcę wiedziec po ile chodzą takie paski Motorcrafty... Na allegro nic nie widzę..
Pozdrawiam
Słyszałem kiedyś od mechanika że są do wymiany paski wielorówkowe... To znaczy że do wymiany są wszystkie pasy co jest na rozrządzie tak ?? Jeżeli mylę to piszcie..
Także chcę wiedziec po ile chodzą takie paski Motorcrafty... Na allegro nic nie widzę..
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 20 sty 2008, 18:22 przez Mikosz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jamszoł
- Posty: 22178
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Poprawna nazwa pasek wieloklinowy i jest to inaczej po naszemu pasek klinowy z tym , że o kilku klinach .mikosz83 pisze:paski wielorówkowe...
Ten od rozrządu to - pasek rozrządu i jest zębaty.
Nie pewnie ale napewno - alternator ; pompa wody ; pompa wspomagania ; pompa klimy.Arekturbo pisze:pewnie paski od laternatora klimy wspomagania i czegos tam jeszcze
I nie są to paski ale jeden pasek.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14500
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
wymiana? no bez przesady, wiem że nie każdy weźmie się za rozrząd ale "pasek wieloklinowy napędu alternatora" (bo tak to się nazywa pomimo że może napędzać też inne rzeczy) wymienić to banał! Jak jeszcze jest samonapinacz (jak u mnie) to wymiana trwa ok 5 minut polecam paski Gates'a.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14500
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
mikosz83, czy ty pytasz o swojego diesla? bo wtedy to mechanikowi mogło chodzić o paski zębate napędu rozrządu i pompy... Bo jesli powiedział o paskach w liczbie mnogiej to dwa są tylko paski zębate rozrządu... do napędu alternatora w twoim silniku służyć może albo pasek klinowy albo wieloklinowy (tego drugiego nie jestem pewien, ale skoro w benzyniakach były i klinowe i wieloklinowe to pewnie w dieslu też wieloklinowe się zdarzały) Musisz zapytać mechanika czy chodziło o napęd alternatora czy o rozrząd... jesli o rozrząd to juz tak łatwo nie ma i jesli nie masz wprawy to się sam za to nie bierz ale.... też polecam tu paski Gates'a
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"