Problem z ukł. chłodzenia

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 »

może ciśnienie rozwalało waż??? miałem tak kiedyś że wąż mi strasznie puchł i mechanik zalecił ...wywiercenie otworu by ciśnienie miało ujście. oczywiście nie posłuchałem rady mechanika i była to moja ostatnia wizyta w tym warsztacie
Awatar użytkownika
marrecki
Posty: 816
Rejestracja: 21 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: marrecki »

jk1978 pisze:może ciśnienie rozwalało waż??? miałem tak kiedyś że wąż mi strasznie puchł i mechanik zalecił ...wywiercenie otworu by ciśnienie miało ujście. oczywiście nie posłuchałem rady mechanika i była to moja ostatnia wizyta w tym warsztacie
A co bylo przyczyna? Wlasnie obstawialbym podobnie
Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 »

właśnie jakiś magik przede mną wsypał jakiegoś gówna uszczelniającego i pozapychało conieco. oprócz wymiany węzy czekało mnie płukanie całego układu itp
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia może być następstwem - wlanietej uszczelki pod głowicą
Trzeba by było sprawdzić kompresje
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 »

Jamszoł pisze:zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia może być następstwem - wlanietej uszczelki pod głowicą
Trzeba by było sprawdzić kompresje
też może być. nikt nigdy nie wierci otworka by ciśnienie znalazło ujście i nikt nie zasypuje układu chłodzenia syfem jak nie ma ku temu podstaw. kiedyś jak chciało się uszczelnić układ chłodzenia to dodawało się ... musztardy i ta załatwiała całą robotę :-)
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

marrecki, nikt nic nie musiał wiercić - niektóre korki mają zaworek bezpieczeństwa zrobiony tak że nadmiar wylatuje właśnie otworem od góry - tylko że wtedy od spodu korka jest jakiś tam płaski zaworek - może po prostu jakiś spec wydłubał ten zaworek? ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ