Obrotomierz - w dieslu

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Cryss
Posty: 38
Rejestracja: 08 maja 2012, 11:53
Lokalizacja: Garcz

Obrotomierz - w dieslu

Post autor: Cryss »

"Jak w temacie. Czy ktoś próbował do diesla wstawiać obrotomierz (najlepiej całe zegary) z benzynki do diesla? Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek dokumentacje/porady prób podłączenia lub po prostu instrukcję jak mam się do tego zabrać. :)" W sumie nieaktualne, bo znalazłem obrotek do diesla, ale nadal nie będę wiedział jak to podłączyć, jakieś propozycje?
Ostatnio zmieniony 25 maja 2012, 18:36 przez Cryss, łącznie zmieniany 1 raz.
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

ja mam z 16v zetec pasuje P&P. całe zegary oczywiście
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

elnino, patrz gdzie i na co odpisujesz - czy kolega ma sobie zalozyc do swojego mk4 liczniki z mk7 bo u ciebie pasuje p&p ???
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

elnino pisze:ja mam z 16v zetec pasuje P&P
zeby nie wprowadzac ludzi w blad (tych od mk7) dodac trzeba ze masz tak dlatego,ze masz diesla z wtryskiem posiadajacym kabelek. Gdyby go nie bylo,to by Ci nie pasowalo i bys musial szukac tarczy z literka D.

Cryss, po prostu podlaczasz pod wyjscie "W" alternatora i powinien dzialac. Obrotomierz ma 3 styki, 2 to zasilanie,a 3 to sygnal z alternatora (ale czy na pewno tak samo jest w mk4 to nie wiem).
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Cryss
Posty: 38
Rejestracja: 08 maja 2012, 11:53
Lokalizacja: Garcz

Post autor: Cryss »

Wiesiu jak przyjdzie obrotek to się zobaczy :) ale według schematu jest, że to do obrotomierza. Dowiem się jak będę montować :)

[ Dodano: Pon 28 Maj, 2012 ]
Próbowałem podłączyć sam obrotomierz pod alternator i +/- i nic :/

http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 13535.jpg/ nie wiem, ale może coś w alternatorze jest nie tak lub wadliwy obrotomierz na zdjęciu widać podłączenia.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Cryss, oprócz B+, W powinienes mieć jeszcze wyjście/wejście na lampkę kontrolna ładowania (D+}.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Cryss
Posty: 38
Rejestracja: 08 maja 2012, 11:53
Lokalizacja: Garcz

Post autor: Cryss »

Yagr pisze:Cryss, oprócz B+, W powinienes mieć jeszcze wyjście/wejście na lampkę kontrolna ładowania (D+}.
'

No to muszę się przyjrzeć dokładnie w takim razie :) ale tak czy siak obrotomierz będzie trudniej założyć :/
ODPOWIEDZ