Strona 3 z 3

: 25 lip 2012, 07:12
autor: Arcadio
nieraz jest tak, że zbieżność jest ustawiona dobrze a i tak auto skręca w jakąś stronę. Ja kiedyś 2 razy byłem i dwa razy sprawdzali i było ok - okazało się, że mcperson krzywy był, po wymianie elegancko. Nie zwalajcie winy na ustawiaczy tylko zerknijcie czy nie macie krzywego auta. Kąty wtedy są ok ale auto i tak skręca.

: 25 lip 2012, 19:46
autor: Tevenet
Domowym sposobem można na "listewkę".
Bierzesz cienką ale sztywną i prostą listwę drewnianą, wstępnie przycinasz na długość delikatnie większą niż rozstaw felg. Powoli skracając dopasowujesz tak aby odległości pomiędzy środkiem wysokości felgi miały tą samą odległość z przodu i z tyłu.
Ustawiałem tak kiedyś Fiestę, jak pojechałem na zbieżność to powiedział, że nic nie trzeba było korygować.
Na pewno będzie lepiej niż na "oko". Jak coś nie jasne to piszcie :)

: 25 lip 2012, 21:12
autor: kamil4769
Ja jednak pojechałem na zbieżność. Ustawiłem nawet na wprost, ale minimalnie trzeba było poprawić. Szlag mnie tylko trafia że nawet fajnie ładnie oponki zimowe zjechałem :(

[ Dodano: Pią 27 Lip, 2012 ]
Opony wymienione. Dzisiaj jeździłem troche i kierownica jest minimalnie w prawo. Czy może tak zostać? Opony mogą pójść przez to? Ogólnie mnie nic nie ściąga, jest ok , ale tak o 5 stopni (moze nawet nie) kiera jest przestawiona. Co z tym zrobić? Jechać na reklamacje do nich?