końcówki drążków i zbiezność

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford » 21 cze 2005, 11:28

Kierownica ustawiona, ale było z tym babrania.
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20710
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 21 cze 2005, 16:32

a jutro ja ide wymienic koncowki stabilizatorow :) mam nadzieje, ze nie bedzie stukac, bo ponoc tylko tam jest luz. Do tego geometria zawieszenia i powinno Esim sie smigac cacy, tarcze juz wymienione z klockami wiec juz kierownica nie bije na boki.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Mariusz

Post autor: Mariusz » 22 cze 2005, 00:23

wiesiu a ile dales za tarcze i klocuszki??

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20710
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 22 cze 2005, 08:23

140zl za tarcze i 50zl za klocki. Tarcze jakies japonskie, nie pamietam producenta.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Mariusz

Post autor: Mariusz » 22 cze 2005, 19:12

ja jutro jade po odbior tarcze delphi 115 zl kpl i klocki lukasa 75 zl, czyli suma sumarum to damo ;) dzieki za wiesci

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20710
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 23 cze 2005, 19:12

łaczniki stabilizatora wymienione, ogolnie luzow juz niby nie mam,ale slychac stukanie przy prawym kole,wiec juz sam nie wiem, moze to amorki,do tego nie zniknelo to ze musze skrecac kierwnice lekko gdy mocniej przyspieszam i hamuje,ale prawdopodobna przyczyna juz znaleziona, jedna tuleja na wahaczu jest dziwnie miekka i jak jej wymiana nie pomoze,to pewnie amorki :( jutro wymienie tuleje, zobaczymy co bedzie sie dzialo.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

KriSSo

Post autor: KriSSo » 23 cze 2005, 22:29

A gdzie można oblookać fotki Twojej nowej bryki ?

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20710
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 24 cze 2005, 00:02

narazie nie ma lepszych fotek, niedlugo beda :)
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Steeve

Post autor: Steeve » 08 gru 2010, 21:58

Panowie jeśli chodzi o ustawienie zbieżności (i kierownicy;p), to ile kosztuje taka "przyjemność"? jak to się klaruje cenowo u was?

kris

Post autor: kris » 08 gru 2010, 22:01

ja w zeszłym roku we wrzśniu płaciłem 7 dych

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21323
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 08 gru 2010, 22:27

Steeve pisze:ustawienie zbieżności
U nas też koło 70 dych
Steeve pisze: (i kierownicy;p)
Samej kiery nie przestawisz - nie jest na wielo- wpuście - kiera i kolumna mają sześciokąt
6.11.2010/28.08.2012_16.30

dziku
Posty: 589
Rejestracja: 06 gru 2008, 20:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziku » 08 gru 2010, 23:12

We Wrocławiu w warsztacie gdzie jeżdżę robią za 60 zł.

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13060
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: Yagr » 09 gru 2010, 00:38

A w KRK rok temu 80zł (tyle że w sieciówce Vauwert czy jakos tak....)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

Awatar użytkownika
jakobs72
Posty: 900
Rejestracja: 15 paź 2006, 22:47
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: jakobs72 » 09 gru 2010, 05:31

u mnie 50 zł zwykłe, lub komputerowe około 80 zł

Steeve

Post autor: Steeve » 09 gru 2010, 16:19

Dzisiaj byłem się pytać i przy SKP chcą 50 dyszek.

ODPOWIEDZ