Osłony pod silnik
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22178
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Osłony pod silnik
Osłona do Esa i innych wozów
http://www.oslonysilnika.pl/index.php?k ... =3&prod=68
Zwracam uwagę na zdanie : - MONTAŻ W MIEJSCA FABRYCZNE W POJEŻDZIE.
Rozmawialiśmy jakiś czas temu o tym
http://www.oslonysilnika.pl/index.php?k ... =3&prod=68
Zwracam uwagę na zdanie : - MONTAŻ W MIEJSCA FABRYCZNE W POJEŻDZIE.
Rozmawialiśmy jakiś czas temu o tym
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Jamszoł póki ktoś nie kupi tego i napisze że faktycznie wsadził i wszystko pasuje jak trzeba, przykręcił i gra to nie uwierzę, że takie rękodzieła będą pasować p&p. Taki niewierny Tomasz jestem, ale może dlatego że już parę rzeczy niby dedykowanych rzeczy do escorta trzeba było traktować kątówką i wiertarką . Np dedykowane do mk7 siłowniki maski silnika, niby jest instrukcja którą można się podetrzeć, co do czego tak sa dedykowane że trzeba ciąć przegrodę silnika, uszczelkę...
- Hex
- Posty: 1230
- Rejestracja: 19 paź 2011, 19:54
- Lokalizacja: Gdańsk
- Pojemność: 1996
- Rocznik: 1992
- Generacja: MK5
- Nadwozie: Hatchback
Nie wiem czy to akurat z tej firmy, ale często klienci do renówek chcą takie coś założyć po uprzednim zakupie na własną rękę, bo z oryginału im za drogo.
I powiem tak, jak mi takiego śmiecia klient przynosi to od razu mam zepsuty dzień. Jak się uda to śrubę na skos, albo samo wiercącymi trzeba mocować. Z ideałem się jeszcze nie spotkałem, raz miałem taką ze brakowało z 3cm.
Nawet jak się to zamontuje, to na długo nie wystarczy, zrobione po taniości z twardego plastiku, zaraz pęka przy mocowaniach i na przetłoczeniach/wgłębieniach.
A na podstawie zdjęć ze strony którą podał Jamszoł, i osłon do megane 2 i laguny 2 mogę napisać w temacie tylko tyle, NIE KUPUJCIE TEGO
Jeżeli nie potrafią zrobić czegoś do najnowszych aut, to do takich których się już produkcja zakończyła chyba tym bardziej.
I powiem tak, jak mi takiego śmiecia klient przynosi to od razu mam zepsuty dzień. Jak się uda to śrubę na skos, albo samo wiercącymi trzeba mocować. Z ideałem się jeszcze nie spotkałem, raz miałem taką ze brakowało z 3cm.
Nawet jak się to zamontuje, to na długo nie wystarczy, zrobione po taniości z twardego plastiku, zaraz pęka przy mocowaniach i na przetłoczeniach/wgłębieniach.
A na podstawie zdjęć ze strony którą podał Jamszoł, i osłon do megane 2 i laguny 2 mogę napisać w temacie tylko tyle, NIE KUPUJCIE TEGO
Jeżeli nie potrafią zrobić czegoś do najnowszych aut, to do takich których się już produkcja zakończyła chyba tym bardziej.
a wiec ja mam oryginalna oslone pod silnik i jezdze z nia zamontowana. montaz jest banalnie prosty pierwsze co to sciagamy oslone dolna paska klinowego(jest ona zamontowana na trzy sruby od dolu podluznicy.nastepnie wkladamy pod belke chlodnicy szt 3 spinki mocujace takie jak sa montowane nadkola i nastepnie wkladamy po jednej w podluznicy jest tam wyciecie tak jak i w belce chlodnicy.nastepnie przykrecamy na sruby torx takie jak w nadkolach mamy i po sprawie.montaz moze z 10 minut
piter
piter pisze:a wiec ja mam oryginalna oslone pod silnik i jezdze z nia zamontowana. montaz jest banalnie prosty pierwsze co to sciagamy oslone dolna paska klinowego(jest ona zamontowana na trzy sruby od dolu podluznicy.nastepnie wkladamy pod belke chlodnicy szt 3 spinki mocujace takie jak sa montowane nadkola i nastepnie wkladamy po jednej w podluznicy jest tam wyciecie tak jak i w belce chlodnicy.nastepnie przykrecamy na sruby torx takie jak w nadkolach mamy i po sprawie.montaz moze z 10 minut
Foto byś nam pokazał, bo chyba mało kto widział ori osłonę pod silnik, ja nawet nie byłem pewny czy taka była
zdjecie zapodam jakos za tydzien jak bede ja sciagac.ale dla niedowiarkow podaje nr oryginalne tej czesci gdyby ktos chcial kupic sobie 96RG-A6P013-EA.ja osobiscie mam ja popekana z przyczyn jej umiejscowienia wiec dziwne nie jest. dodam ze chcialem taka kupic sobie w ASO bo ta taka wiekowa itp.no ale jak uszlyszalem jakos 1300zl to podziekowalem.bym zapomnial ze sciaga sie jeszcze oslone chlodnicy bo leci pod sam zderzak.oryginalna oslona wyglada tak samo jak zamiennik przy czym w zamienniku trzeba nawiercic otwory 8mm na belke pod chlodnica a w oryg tak juz jest i w org przod oslony zastepuje oslone chlodnicy wyglada to jak jezyk gumowy a cala dalsza czesc oslony to tworzywo sztuczne zlane z wloknem zywicy.w zamienniku tego jezyka gumowego nie ma tylko jest caly material jednolity
piter