Najoszczędniejszy Focus
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22178
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Najoszczędniejszy Focus
Ostatnio zmieniony 24 lut 2012, 21:07 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
źle się dzieje żeby do auta wielkości foki kłaść silniczek pojemności 1l
do tego ponad 100 kucyków z litra- toż to musi się szybko rozlecieć
do tego ponad 100 kucyków z litra- toż to musi się szybko rozlecieć
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
- WieSiu
- Posty: 23236
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
bo o to chodzi w ekologi zeby jak najwiecej nowych auto produkowac a nie uzytkowac jak najdluzej stare autajarekezg pisze:do tego ponad 100 kucyków z litra- toż to musi się szybko rozlecieć
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Hex
- Posty: 1230
- Rejestracja: 19 paź 2011, 19:54
- Lokalizacja: Gdańsk
- Pojemność: 1996
- Rocznik: 1992
- Generacja: MK5
- Nadwozie: Hatchback
Najnowsze plotki/przecieki mówią że ford pracuje jeszcze nad 180 konną wersją tego silnika.
http://autokult.pl/2012/02/24/nowy-siln ... ie-focusie
http://autokult.pl/2012/02/24/nowy-siln ... ie-focusie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Arcadio, 75 to nie 125- nie oszukujmy się miliona km to nie przejedzie
a weź sobie jakieś stare V6 które bedzie miało ze 150-170koni z 3literków
albo amerykańca z podobną liczbą libą koni tylko pojemnością już ponad 4l
mniej pali? fajnie, tańsze OC? fajnie, ale nie popadajmy w paranoje a silnik tej pojemności z 3 garkami raptem to jest paranoja
a weź sobie jakieś stare V6 które bedzie miało ze 150-170koni z 3literków
albo amerykańca z podobną liczbą libą koni tylko pojemnością już ponad 4l
mniej pali? fajnie, tańsze OC? fajnie, ale nie popadajmy w paranoje a silnik tej pojemności z 3 garkami raptem to jest paranoja
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
dlatego powinienem sobie kupić coś nierdzewiejącego za mocno i ze 3-4 silniki na zapas
bo na kupno nowego auta (auta-nie wyrobu samochodopodobnego) pewnie mnie stać nie będzie a coś takiego jak używne przestanie istnieć
bo na kupno nowego auta (auta-nie wyrobu samochodopodobnego) pewnie mnie stać nie będzie a coś takiego jak używne przestanie istnieć
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
- cidzej
- Posty: 11730
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
kupisz, kupisz bo za jakis czas nie bedzie wyboru a marzeniem kazdego, w miejsce oslawionego W10 w A8, bedzie 2.0 quadro-turbo 300koni z jednego litra
zobaczcie co sie dzieje w TIRach i dostawczakach - wlazlo to e-myto na drogi i wszyscy na gwalt wymieniaja auta na takie spelniajace Euro V zeby mniej za przejazd placic ... jak ci wprowadza norme Euro szesnacie, w ktorej bedzie zapisane, ze jak auto ci jej nie spelnia to placisz 5 zł za kilometr to zaraz po teki silnik pogansz do salonu
zobaczcie co sie dzieje w TIRach i dostawczakach - wlazlo to e-myto na drogi i wszyscy na gwalt wymieniaja auta na takie spelniajace Euro V zeby mniej za przejazd placic ... jak ci wprowadza norme Euro szesnacie, w ktorej bedzie zapisane, ze jak auto ci jej nie spelnia to placisz 5 zł za kilometr to zaraz po teki silnik pogansz do salonu