tylne głośniki - czy jest sens??
Moderator: Moderatorzy
qrde, troche zaluje ze moje radio nie posiada wyjscia na wzmacniacz, chociaz dalem za nie ponad 500zl ;/ bede musial kombinowac z wyjsciem na glosniki. cidzej, to z pewnoscia nie jest kwestia slabego radia. jest tak jak mowi osimek1, faktycznie na radiu bas mam na +10. jednak nie bede tego zmienial, bo w wiekszosci slucham muzyki na "znosnym" poziomie, i wole slyszec ten bas.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
siutek to jest wina braku wzmacnaicza, bo jakbys mial wzmacniacz to bys mogl glosniej zrobic na tym +10 i nie powinno pierdzieć
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Dokładnie . To jest niewydolnośc mocowa wzmacniacza . Gdy brakuje prądu do wysterowania głośników które potrzebują więcej niż jest w stanie dac wzmacniacz , wzmaczniacz wpada we wzbudzenie i zaczyna się charczenie ... Pamiętajmy że głośniki nie mają stałej oporności np 8 ohm . Podczas grania opornośc może spada nawet do 1-2 omów i wzmaczniacze małej mocy lub o słabej wydolności prądowej mają kłopotycidzej pisze:siutek to jest wina braku wzmacnaicza
hmmm... to mnie zaciekawiliscie... do dnia dzisiejszego bylem przekonany ze to kwestia niewydolnosci glosnikow czyli wychodzi na to, ze musialbym sobie skombinowac wzmiaczniacz conajmniej 6cio kanalowy, albo 4 kanaly + dedykowane wyjscie na sub. (2 glosniki przod, 2 tyl, sub)
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
no to mozesz miec problem...jezeli do wzmacniacza dojdzie sygnal juz wzmocniony i przejdzie on przez wzmacniacz mozesz tylko zobaczyc plomyczek z koncowek mocysiutek pisze:troche zaluje ze moje radio nie posiada wyjscia na wzmacniacz, chociaz dalem za nie ponad 500zl ;/ bede musial kombinowac z wyjsciem na glosniki.
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
siutek, ciezko jest "przeciazyc" dobre blaupunkty golym radiem samochodowym. przewaznie radia sam maja max 19-25W mocy RMS (nie mylic z mocami MAX, Music, PMPO itd podawanymi czesto jako 4x50W czy cos na panelu ), podczas gdy przewaznie glosniki 13cm blaupunkta maja od 35-60W w RMS żeby z nich wycisnąć max potrzeba zewnętrznego wzm neistety jeżeli ty masz 16cm (GTX czy BGX, nie mowiac o TH czy Velocity odseparowanych) to az sie prosi podac muze poprzez GTA260 chociaż no chyba, ze planujesz miec jeszcze subwoofer to wtedy GTA460 z mostkiem na dwoch kanalach sie kłania
ps. seria THa posiada wejścia Hi-level Input jezeli cie to interesuje
ps.2 oczywiscie wszystkie w/w przeze mnie oznaczenia dotyczą produktów marki Blaupunkt
ps3. co to za radio za 500pln co nie ma wyjsc niskonapięciowych ?????
ps. seria THa posiada wejścia Hi-level Input jezeli cie to interesuje
ps.2 oczywiscie wszystkie w/w przeze mnie oznaczenia dotyczą produktów marki Blaupunkt
ps3. co to za radio za 500pln co nie ma wyjsc niskonapięciowych ?????
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
cidzej, skusilem sie na bajer w postaci łącza bluetooth z komorka (radio Sony MEX BT2500), swietna sprawa, ale jak widac nie ma wszystkiego co do szczescia potrzebne, moze nastepna wersja tego radia bedzie miala dodatkowo wyjscie na wzm.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
siutek, ceny takich wzmacniaczy sa rozne i raczej nie ma wiekszej roznicy w cenie
idac do sklepu czu kupujac na allegro musisz sprawdzic czy maja tak jak to napisal cidzej, "wejścia Hi-level Input"
podejrzewam ze masz w radiu 2 wyjscia chinch na suba tak jest u mnie w radiu tylko 2 na suba a reszta po wysokim napieciu na wzmacniacze
idac do sklepu czu kupujac na allegro musisz sprawdzic czy maja tak jak to napisal cidzej, "wejścia Hi-level Input"
podejrzewam ze masz w radiu 2 wyjscia chinch na suba tak jest u mnie w radiu tylko 2 na suba a reszta po wysokim napieciu na wzmacniacze
Ja mam na przodzie standardowe 13" na tyle mam 6x9 JBL Infinity zasilane radiem JVC cd/mp3 4x45 pod to mam podłączony wzmacniacz Blaupunkt GTA 250 a pod wzmacniacz subwoofer 30" w obudowie closed na głośniku Sony XPLOD 1300W 380W RMS. W planie mam na przód zamontować jakiś zestaw odseparowany Hertza (oczywiście wygłuszyć drzwi) i zlikwidować tylne oraz zainwestować w wzmacniacz Carpowera 750W i jakiś kondensator