Dziwna praca turbiny

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

TDiesel pisze:Albo masz źle ustawiony zawór booster, za szybko ładuje turbo
I to jest właśnie przyczyna tego drgania :mrgreen:
Wkurzyłem sie że pod autem mam kałuże ropy koło 10 cm gdyż mam popękaną rurke podciśnieniową oraz membrana przepuszcza paliwo która jest w regulatorze dawki paliwa zwany boosterem. W przyszłym miesiącu zabiore sie na wymiane membrany i wymianie wężyka na nowy ;-) Mimo że tracę dużo paliwa to wkręciłem T25 o 2 obroty i teraz wkońcu nie czuć drgania a turbo załącza późno gdzieś koło 2200 obr/min ;-) Po wymianie ponowna dokładniejsza regulacja tak aby miało kopa od 2200 obr/min, mniejsze spalanie, brak dymku :D
Masz ode mnie POMóGŁ a reszty dziękuję za poświecenie w pisaniu... ;-)
gracurulezzz

Post autor: gracurulezzz »

Odświeżę temat,bo też mam parę pytań co do turbo.To w końcu ma być ją słychać czy nie?Bo u mnie na drugim biegu słychać gwizd(a raczej piszczenie) przy 2800-3000 obr.na trójce też tak 3000 obr.na czwórce to najpierw było wyraźnie słychać przy 3500 obr.a teraz tylko od czasu do czasu lub wcale.To dobrze czy źle?Pytam bo to moje pierwsze auto wyposażone w turbinę,więc nie wiem.Aha u mnie też autem telepie,ale tylko na czwartym biegu.Zaczyna przy 75-80 km/h a przy 90 km/h już nic nie czuć.Czy to też wina boostera i gdzie w ogóle jest ten booster?
grzegorz79

Post autor: grzegorz79 »

Boster masz wkręcony w pompę wtryskową,połączony jest przewodem(rurką) z turbiną.Szukaj z dołu pompy od przodu.
ODPOWIEDZ