Co jaki czas wymieniać klocki hamulcowe ?
Moderator: Moderatorzy
[K] kompletne zaciski hamulcowe RS 2000
Kupię zaciski RS 2000 pod tarcze 260mm do mojego nowego Essa.
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Tigerbart, może lepiej powalczyć z tymi z mondka? I tak dasz fele min. 15" więc miejsce pod zaciski będzie a Orion ma doświadczenie w tym modzie więc jest źródło wiedzy
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Potrzebne są : zaciski z ST, Klocki z ST i tarcze z ST, wiertarka i wiertło 12mm, 4 śruby 12mm którymi przykręcimy jarzmo zacisku do zwrotnicy, 4 nowe podkładki miedziane, 2 nowe krótsze śruby którymi przykręcamy przewody hamulcowe, 500ml płynu hamulcowego, dystans pod tarczę hamulcową grubości 3mm (za dorobienie u tokarza zapłaciłem 40zł).
Podnosimy auto, zdejmujemy koło.
Okręcamy stare zaciski , zdejmujemy je zdejmujemy starą tarczę.
Bierzemy wiertarkę rozwiercamy dwa otwory w zwrotnicy.
Zakładamy dystans , zakładamy nową tarczę z ST i przykręcamy zacisk.
Odkręcamy przewód hamulcowy od starego zacisku i przykręcamy szybko nową krótszą śrubą , dając nowe miedziane podkładki, do nowego zacisku.
Odpowietrzmy hamulce i heja banana
Podnosimy auto, zdejmujemy koło.
Okręcamy stare zaciski , zdejmujemy je zdejmujemy starą tarczę.
Bierzemy wiertarkę rozwiercamy dwa otwory w zwrotnicy.
Zakładamy dystans , zakładamy nową tarczę z ST i przykręcamy zacisk.
Odkręcamy przewód hamulcowy od starego zacisku i przykręcamy szybko nową krótszą śrubą , dając nowe miedziane podkładki, do nowego zacisku.
Odpowietrzmy hamulce i heja banana
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
te zimmermany z allegr sobie daruj.
jedz do sklepu motoryzacyjnego i kup ATE Power Disc+klocki ATE (nie zadne brembo max+ferrodo) a auto bedzie stawac w miejscu.
Mam takowe w vectrze zamontowane i auto dęba staje. Nie raz juz spawdzone na trasie i juz niejednemu wlos sie na glowie jezyl, jak te hamulce sie rozgrzeją. Na zimnym slabo hamują nawet w poruwnaniu do seri ale po lekkim nagrzaniu są brzytwa, do tego nie palą sie jak seria, a takie zimmerman(pewni jeszcze nawiercane) to muszą miec strasznie wysoką temp aby porządnie hamowały, bo jezeli takie hamulce nie są porządnie rozgrzane to mzesz sobie rownie dobrze nogami hamowac i na jedno wyjdzie...
jedz do sklepu motoryzacyjnego i kup ATE Power Disc+klocki ATE (nie zadne brembo max+ferrodo) a auto bedzie stawac w miejscu.
Mam takowe w vectrze zamontowane i auto dęba staje. Nie raz juz spawdzone na trasie i juz niejednemu wlos sie na glowie jezyl, jak te hamulce sie rozgrzeją. Na zimnym slabo hamują nawet w poruwnaniu do seri ale po lekkim nagrzaniu są brzytwa, do tego nie palą sie jak seria, a takie zimmerman(pewni jeszcze nawiercane) to muszą miec strasznie wysoką temp aby porządnie hamowały, bo jezeli takie hamulce nie są porządnie rozgrzane to mzesz sobie rownie dobrze nogami hamowac i na jedno wyjdzie...