turbo

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

cossirs
Posty: 23
Rejestracja: 17 lip 2009, 22:36
Lokalizacja: zewszad

turbo

Post autor: cossirs »

Witam koledzy mam pytanie czy ktos z was mial doczynienia z rs 2000 turbo Mk7 oczywiscie przerubka bo zastanawiam sie nad takowym rozwiazaniem bo 150 KM to juz troche malawo :grin: a innego autka nie chce miec z gory dzieki
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

a czytać forum to sie nie chce :razz:
cossirs
Posty: 23
Rejestracja: 17 lip 2009, 22:36
Lokalizacja: zewszad

Post autor: cossirs »

Szukalem a nie znalazlem wiec sie zwracam z prosba do was bo jestem tu nowy
yezozwierz

Post autor: yezozwierz »

Czołowe zderzenie z rzeczywistością może być bardzo bolesne, więc może zawczasu puknij się mocno w głowę i wybij taki pomysł. Średnio co drugi użytkownik xr3i chce turbić, a każdy właściciel rs2k chce mieć dół 2.3. Pierwsze narazie jeździ po polsce JEDNO, drugie jeżdżą dwa lub trzy. Ale ty wybierasz jeszcze inną drogę - trudniejszą, gorszą. RS2000 z turbiną ma sens tylko i wyłącznie jeśli użyjesz w nim kutych gratów (korby, tłoki, wał etc etc). Seryjny silnik nie jest w stanie wytrzymać turbiny, niestety. Poza tym słaba wymienność cieplna tego silnika też nie ułatwia sprawy. Kiedyś podobno gdzieś taki był ale padł, nic o tym niewiadomo. Jeśli masz 20 tysięcy na wpakowanie w zabawkę która i tak będzie gorsza od każego innego usportowionego auta za 20 tysięcy to proszę, baw się.
Awatar użytkownika
iglaxr3i
Posty: 887
Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
Lokalizacja: Kozin
Pojemność: 2800
Rocznik: 1992
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: iglaxr3i »

Yezu bez obrazy ale sie mylisz co do parametrów nie mówie tu o turbo ,na szczecinie koles w kjs-ach startował rs co miał 190 kucy bez turbo i silnik nie miał problemów co do turbo to kolesie nie szli w ta droge z uwagi na to ze nie chcieli ale wiem od nich ze bez problemu graty wytrzymały koło 210 kucy ,i nie sa to czcze gadki bo ziomki szykuja teraz civica typ r do zawodów i sie znaja troch na tym
:mikolaj:
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

w Polsce jest kilka n7a turbo, z czego dwa widziałem na własne oczy, ale nie ważne do puki sam nie zrobię turbo u siebie do puty Yeż będzie marudził :P
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
gawron

Post autor: gawron »

też widziałem ;) ale jest trochę :!: roboty przy tym
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

też widziałem ;) ale jest trochę :!: roboty przy tym
chyba w każdym aucie dołożenie turbo to sporo roboty , choć w rs2000 rzeczywiście trochę rzeźba

ale ludzie ludzi robią :mrgreen: to i można zaturbić RSa
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

Orion najpierw to zlikwiduj podtlenek lpg :razz:
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

lpg w niczym nie przeszkadza wręcz przeciwnie , zresztą twojego focusa przegonię na lpg , z zaciągniętym ręcznym , na 3 kołach i na wstecznym , wiec zachowaj takie uwagi na forum focusa :P

fakt jest taki , że ostatnie szybkie prawdziwe auto forda to escort cosworth , następne to już zabawki , które escortowi nie dorównują :P
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

ha ha ha, wiem do czego zmierzasz, i znam opinie, które to potwierdzaja ale mi osobiście sie ta furka podoba i tyle :razz:
ODPOWIEDZ