Problem z uszczelką pod głowicą

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Falconx pisze:Nigdy nie daje sie silikonu pod uszczelkę pod głowice
I byś się zdziwił :razz:
Do osobowych może nie ale juz do ciężarowych to i owszem - uszczelka pod głowicę jest szczelnie zapakowana we folie i jest na niej już orginalnie sylikon :mrgreen:
A tu masz , często stosowany klej do doszczelnienia pod głowicę http://www.loctite.pl/cps/rde/xchg/henk ... 00000149ZP

Kiedyś jak nie było miliona dobrych klei - stosowało się nasz polski Hermetyk
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Falconx

Post autor: Falconx »

Jamszoł pisze:Do osobowych może nie ale juz do ciężarowych to i owszem - uszczelka pod głowicę jest szczelnie zapakowana we folie i jest na niej już orginalnie sylikon :mrgreen:
Nie robię ciężarówek ,natomiast widziałem uszczelke pod głowice z takim malutkim wałkiem jakby kleju ( nie wiem od czego to była uszczelka - na pewno pod głowicę ).
Mówię o smarowaniu uszczelki silikonem a nie o fabrycznie nałożonym silikonem na uszczelke :razz:
Dobrze zrobiona głowica i nie potrzeba żadnych klejów - auto kolegi jest świeże w miare wiec nie sądzę żeby były wżery w bloku miedzy cylindrami , a skoro głowica była planowana.........
Założył bym porządną uszczelkę , dla pewności nowe śruby głowicy i musi chodzić ! :mad:
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 341
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Żory

Post autor: Przemo »

planowanie głowicy w REDO w Żorach, praktycznie połowa miasta tam robi, mechanik znajomy, nie jedno auto robił mi czy ojcu i zawsze wszystko ok było

no auto nie takie stare 99 rok, przebieg ok. 200tys, ale co to ma do rzeczy, starsze auta są i jeżdżą:D

da się jakoś monitorować czy uszczelka się zużywa? sprawdzanie co jakiś czas kompresji?
Ford Mondeo MKIII '02 3.0 V6 ST220 LPG
xxx Fiat Brava SX '99 1.2 16v 82KM LPG
xxx Ford Escort '92 1.6 16v 90KM PB
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

wszystko pięknie
Pytanie , czy ktoś przy dokręcaniu głowicy nie wyciągnął gwintu w glowicy lub śrubach ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 341
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Żory

Post autor: Przemo »

auto dziś odebrane, miało być na wczoraj ale w jednej z części głowicy się gwint zje**bał,

auto chodzi normalnie, kopa ma znowu fajnego choćby z fabryki, choć narazie jeżdżę wolno i będę szukał przyczyn tamtej awarii

póki co uszczelka oryginalna i złożone to wszystko na specjalnym kleju
Ford Mondeo MKIII '02 3.0 V6 ST220 LPG
xxx Fiat Brava SX '99 1.2 16v 82KM LPG
xxx Ford Escort '92 1.6 16v 90KM PB
karol MAŁY

Post autor: karol MAŁY »

A kto zakłada uszczelke głowicy na klej :shock: (co to za klej?podaj nazwe jak znasz)
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 341
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Żory

Post autor: Przemo »

nie wiem dokładnie jaki ale jest ich trochę, bp. loctite
Ford Mondeo MKIII '02 3.0 V6 ST220 LPG
xxx Fiat Brava SX '99 1.2 16v 82KM LPG
xxx Ford Escort '92 1.6 16v 90KM PB
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jamszoł pisze:Pytanie , czy ktoś przy dokręcaniu głowicy nie wyciągnął gwintu w glowicy lub śrubach ?
Przemo pisze:auto dziś odebrane, miało być na wczoraj ale w jednej z części głowicy się gwint zje**bał,
Pewnie to była przyczyna
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Majeczka1988r

Post autor: Majeczka1988r »

A ja mam pytanie bo kolega zaczoł ze miał peknieta uszczelke i takie wyniki :11,6bar 1 cylinder, drugi 4, trzeci 4 i czwarty 11,6.

Czy to jest możliwe ze jak bedzie walnieta uszczlka to wtedy wynik kompresji bedzie inny?? w sensie ze bedzie zaniżał bary??
karol MAŁY

Post autor: karol MAŁY »

tak
Majeczka1988r

Post autor: Majeczka1988r »

a jak mi sie nie leje z siknika i kompresja jest słbaba to... silnik do dupy!!

[ Dodano: Wto 28 Wrz, 2010 ]
Zamieszcze tego posta tutaj skoro piszemy juz o silniku:D jak nie to prosze o przeniesienie aaa

Tak... w moim silniku cylindry wykazały tekie dane jak wczesniej napisałam ale dla przpomnienia jeszcze raz podam: 11,6bar 1 cylinder, drugi 4, trzeci 4 i czwarty 11,6.
czy jesli wymieniłabym na cos takiego jak jest w linku tj. głowica po regeneracji... bedzie konieczna wymiana silnika czy to może tylko o to chodzi??
http://allegro.pl/glowica-ford-1-3-8v-c ... 38937.html

Czy ktoś miał juz taki przypadek??
karol MAŁY

Post autor: karol MAŁY »

to jest głowica do silnika CVH a z tego co masz w avatarze to wnioskuje że ty masz OHV
więc jak możesz to napisz czy pokrywe zaworów masz szarą szeroką czy taką małą najlepiej wstaw fote silnika
Majeczka1988r

Post autor: Majeczka1988r »

ok fotka bedzie jutro:D ale chodziło mi ogolnie czy to ma jakiś wpływ:P jak wymienie to czy jak wymienie cały silnik:P
karol MAŁY

Post autor: karol MAŁY »

Powiem to tak (żeby napić się mleka nie musisz kupować od razu całej krowy) :mrgreen: można zdjąć głowice i wtedy zobaczyć co i jak glowica do 1,3 u mnie za plotem to wydatekrzędu 100zł do tego uszczelka i robota wyjdzie mniej więcej tyle co ta głowica z alledrogo jak trzeba będzie ją robić
ODPOWIEDZ