dużo pali

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Może być od sondy ale to raczej nie wina sondy , tylko zaśniedziałych styków na łączeniu kabli .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
kris

Post autor: kris »

Ja u siebie zaleje pod korek,przeczyszcze złącze i psikne tam środkiem do styków elekt.,zobaczymy czy coś się zmieni,jak będzie tak samo to wymiana na nową.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

zamiast w ciemno wymieniac to podjedz na zaprzyjazniona stacje diagnostyczna i popros zeby ci sprawdzili spaliny - bo moze wszystko jest ok a tobie sie tylko wydaje, ze on za duzo pali
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
kris

Post autor: kris »

sprawa się wyjaśniła,przejechane 300 km. a wlazło 28 L.,więc jest okej :mrgreen:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

kris2629, powinienes dostac ostrzezenie za robienie zamieszania na forum bez powodu :P
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
kris

Post autor: kris »

cidzej, jak by ci wskazówka przeleciała przez 3/4 wskaznika a miałbyś jeszcze do przejechania połowe tego co powinieneś przejechać to nie zadał byś pytania na forum???
a druga sprawa to nie robiłem zamieszania,tylko dałem zapytanie o przewodach od Lambdy (które podłączyć pod miernik)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jejku kris2629, to był żart :D jak mi tak wskazówka by przelelciala to bym zatankowal do pelna poczym po 100km dotankowal i sprawdzil ile wyszlo ... ja tam juz nie wierze wskazaniom licznikowym ... A JUZ W SZCZEGOLNOSCI W ESCORCIE !!!!
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
kris

Post autor: kris »

cidzej pisze:ja tam juz nie wierze wskazaniom licznikowym ... A JUZ W SZCZEGOLNOSCI W ESCORCIE !!!!
chyba przyjme taką samą taktyke,licznik wyzerować i olewać wskazówke,no ale teraz przynajmniej wiem które to są przewody :mrgreen:
ODPOWIEDZ