problem z zespolonym przełącznikiem ...
Moderator: Moderatorzy
Jamszoł, też tak myślałem ze to coś z przekaźnikiem, mam czarny 3 pinowy. Do teściów jadę w czwartek a to daleko do czwartku Migacze na niektórych skrzyżowaniach są bardzo potrzebne Szroty są ale nie chcę kupować skoro mam sprawny w oryginalnym w garażu teściów.
Jutro spróbuje pokombinowac z przekaźnikiem, poruszyć byleby działały migacze chwilowo do czwartku chociaż... Dam tu znać co dalej było...
Jutro spróbuje pokombinowac z przekaźnikiem, poruszyć byleby działały migacze chwilowo do czwartku chociaż... Dam tu znać co dalej było...
Jamszoł, a może w środku zespolonego coś ze stykami że przekaźnik brzęczy ??
Jak dałem migacza na prawo to miga OK ale jak ruszam wajche troszke do siebie to brzęczy... Ale teraz to już na amen nie miga już. Przekaźnik "zablokował" migania. Mimo wszystko mam rozbierać przekaźnik i te styki przejechać ściernym ??
Jak dałem migacza na prawo to miga OK ale jak ruszam wajche troszke do siebie to brzęczy... Ale teraz to już na amen nie miga już. Przekaźnik "zablokował" migania. Mimo wszystko mam rozbierać przekaźnik i te styki przejechać ściernym ??
Do dziś nadal migacze nie działają Opiszę co zrobiłem:
Przejechanie ściernym po pinach nic nie daje.
Jeździłem do sprzedawców części i szrotów - z przekaźnikami oryginalnymi używanymi oraz nowe zamienniki od Fiesty, Escorta, Oriona - BEZ ZMIAN ! To znaczy pieroństwo dalej brzęczy
Nawet zamieniałem sie kilkoma zespolonymi i jest tak samo.
Wina powinna leżeć gdzie indziej chyba...
Wyciągałem bezpiecznik w skrzynce, już nie brzęczy i też nie miga. Włożyłem i dalej brzęczy.
Na sąsiednim forum korzystając z wyszukiwarki czytałem tekst Blazeya na temat tego problemu gościa z MK5:
I co teraz mam zrobić ??
W salonie GERMAZ nowy przekaźnik kosztuje 167 zł
W Radwanicach cwaniak życzył za przekaźnika 120 zł i wymiane 80 zł
Przejechanie ściernym po pinach nic nie daje.
Jeździłem do sprzedawców części i szrotów - z przekaźnikami oryginalnymi używanymi oraz nowe zamienniki od Fiesty, Escorta, Oriona - BEZ ZMIAN ! To znaczy pieroństwo dalej brzęczy
Nawet zamieniałem sie kilkoma zespolonymi i jest tak samo.
Wina powinna leżeć gdzie indziej chyba...
Wyciągałem bezpiecznik w skrzynce, już nie brzęczy i też nie miga. Włożyłem i dalej brzęczy.
Na sąsiednim forum korzystając z wyszukiwarki czytałem tekst Blazeya na temat tego problemu gościa z MK5:
Zrobiłem jak jest wyżej napisane - wziąłem miernik i napięcie Pin 49 jestt i wynosi 11,81 V a jak dałem na lewo z hałasem to napięcie było 6,55 V (na zapłonie nie odpalonym silniku)To nie przekaźnik tylko PRZERYWACZ.
Jak najbardziej może być zespolony. Można to sprawdzić za pomocą kawałka przewodu zwierając mu odpowiednie piny. Może też być wyłącznik awaryjnych.
A sprawdzałeś zasilanie przerywacza po stacyjce? Przewód 49. Bo zasilanie kierunkowskazów i awaryjnych, to dwa różne obwody (przełączanie zasilań następuje właśnie w wyłączniku awaryjnych).
I co teraz mam zrobić ??
W salonie GERMAZ nowy przekaźnik kosztuje 167 zł
W Radwanicach cwaniak życzył za przekaźnika 120 zł i wymiane 80 zł
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
po co chcesz nowe kupowac skoro sprawdzales na innych i tez nie dziala ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ponieważ myślałem że na oryginalnym będzie działać... Akurat nie mieli na stanie a walił cene 167 zł. Ale co tam przy okazji wsiadłem do MDO 4 i Foki....po co chcesz nowe kupowac skoro sprawdzales na innych i tez nie dziala ?
Teraz migacze działają. WIna leżała przy stykach we wiązce lewej strony, trza było szarpać Przerywacz był wielokrotnie grzebany, lutowany a efekt taki że migały dwa razy wolniej. Kupiłem uniwersalny za 9 zł i prawidłowo mrugają
- Yagr
- Posty: 14520
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
~m!s!3k, masz zacząć od rozkręcenia zespolonego. W samej manetce rzadko coś szwankuje - obstawiam przerwę na kabelku wychodzącym z manetki.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"