Wielka przekładka (mk6-mk7)
Moderator: Moderatorzy
Wielka przekładka (mk6-mk7)
Kolejne pytanko z mojej strony.
Na początku specyfikacje obu wozów:
MK6 1.6 16v 90PS 94r, wspomaganie, ABS, el. lusterka, grzana przednia szyba.
MK7 1.3 60PS, 99r, typowy golas bez niczego.
Pisałem o tym w innym temacie, mojego mk6 zajeździłem. Kupiłem mk7 bolero, czyli najprostszy z najprostszych ;p
I jako że ubezpieczenie na mk6 mam do końca listopada, nie będę go złomował dopóki nie zobaczę co można z niego przełożyć do mk7. Jak do tej pory przełożyłem sworznie i przeguby. Kolejna sprawa, która wymagałaby remontu to hamulce. Najprawdopodobniej pompa hamulcowa, lecz pewnie nie podejdzie (mogę się mylić, ale stary ford miał abs, ten nie ma więc raczej nie podejdzie).
I tu rodzi się pytanko, co mogę przełożyć z jednego do drugiego, lub co ewentualnie wyciągnąć przed wyjazdem na szrot.
*Oczywiście w razie, gdyby ktoś chciał coś z niego kupić, lub ew. wziąć całego, jestem otwarty na każde propozycje.
* to nie jest żadne ogłoszenie, żeby zieloni nie przenosili na giełdę i nie kazali podawać ceny ;p
Na początku specyfikacje obu wozów:
MK6 1.6 16v 90PS 94r, wspomaganie, ABS, el. lusterka, grzana przednia szyba.
MK7 1.3 60PS, 99r, typowy golas bez niczego.
Pisałem o tym w innym temacie, mojego mk6 zajeździłem. Kupiłem mk7 bolero, czyli najprostszy z najprostszych ;p
I jako że ubezpieczenie na mk6 mam do końca listopada, nie będę go złomował dopóki nie zobaczę co można z niego przełożyć do mk7. Jak do tej pory przełożyłem sworznie i przeguby. Kolejna sprawa, która wymagałaby remontu to hamulce. Najprawdopodobniej pompa hamulcowa, lecz pewnie nie podejdzie (mogę się mylić, ale stary ford miał abs, ten nie ma więc raczej nie podejdzie).
I tu rodzi się pytanko, co mogę przełożyć z jednego do drugiego, lub co ewentualnie wyciągnąć przed wyjazdem na szrot.
*Oczywiście w razie, gdyby ktoś chciał coś z niego kupić, lub ew. wziąć całego, jestem otwarty na każde propozycje.
* to nie jest żadne ogłoszenie, żeby zieloni nie przenosili na giełdę i nie kazali podawać ceny ;p
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
jeśli wygląd ci nie będzie przeszkadzał to el lustra
co do tego co wyciągnąc zależy na kogo trafisz na stacji demontażu- jedni się czepią za każdą pierdołe inni mniej- może podjedź popytaj
podzwoń na ogłoszenia w stylu "kupie każdy"
co do tego co wyciągnąc zależy na kogo trafisz na stacji demontażu- jedni się czepią za każdą pierdołe inni mniej- może podjedź popytaj
podzwoń na ogłoszenia w stylu "kupie każdy"
taka przesiadka to musi być traumatyczne przeżycieSeeeebek pisze:MK6 1.6 16v 90PS 94r
MK7 1.3 60PS, 99r,
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
ok, chcąc przełożyć lusterka, w co wepnę wiązkę, która wychodzi z lusterka a drugiej części w drzwiach chyba brak ;p
czepiać się nie będą, bo gościa na szrocie znam wiec no problemo.
czepiać się nie będą, bo gościa na szrocie znam wiec no problemo.
oj tragiczne, tragiczne, ale jak na razie kasy brak, a ten mk7 był za prawdziwy bezcen praktycznie ;ptaka przesiadka to musi być traumatyczne przeżycie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
to tak jak ja z roverem kupionym na zasadzie oddasz jak będziesz miał za 1/2 wartościSeeeebek pisze:oj tragiczne, tragiczne, ale jak na razie kasy brak, a ten mk7 był za prawdziwy bezcen praktycznie ;p
kable zawsze można nowe pociągnąć/ przełożyć część wiązkiSeeeebek pisze:ok, chcąc przełożyć lusterka, w co wepnę wiązkę, która wychodzi z lusterka a drugiej części w drzwiach chyba brak ;p
to wytargaj co się da osprzęt silnika, lampy zderzaki, maske drzwi- o ile masz gdzie trzymać a jak naprawde się znasz dobrze z gościem to może pogadaj czy by ci za jakąś opłatą nie wziął samego wycinka blachy z VINem i spieniężaj w częściachSeeeebek pisze:czepiać się nie będą, bo gościa na szrocie znam wiec no problemo.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
W 94r. była zamiana szyn, na szersze (MK6 z 93r. maja jeszcze stary typ, a z 94r. juz nowy taki sam jak w MK7 wiec jesli Twoj jest z 94 roku to duża szansa że będzie pasowac. Już widziałem mk6 z wnętrzem z mk7 które spasowało p&p.Seeeebek pisze:dobra, kolejne pytanko z serii 'czy podejdzie':
- fotel kierowcy reg. w dwóch płaszczyznach,
- wspomaganie kiery,
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
marrecki, nawet jesli nie plug and play to nie jest to aż taka straszna rzeźba- jak mnie pamięć nie myli to andkar przekładał wnętrze mk7 do mk 6- jak da rade w tą stronę to da się i w drugą
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Andkar przekladal do mk5 i tam na pewno musial szyny przerabiac. Oczywiscie da rade nawet jak nie pasuja, ale tak jak pisalem w przypadku kolegi moze obejdzie sie bez jakiejkolwiek ingerencjijarekezg pisze:marrecki, nawet jesli nie plug and play to nie jest to aż taka straszna rzeźba- jak mnie pamięć nie myli to andkar przekładał wnętrze mk7 do mk 6- jak da rade w tą stronę to da się i w drugą
Ps. Swoja droga to autor watku troche leniuszek bo sprawdzic czy beda foele pasowac to jest jedno piwko roboty
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Seeeebek, a nalogike wez to wspomaganie, owszem przekladnie i kolumne kierownicza w razie czego przelozysz,ale jak zasilisz to wszystko olejem ? 1.3 w escorcie nie mial nigdy wspomagania. pompa od kazdego innego silnika nie bedzie pasowac, musialbys brac czesci z fiesty i z escorta na raz,a pewnie i tak bez rzezby sie nie obedzie.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982