[Pierwszy post] Na LPG obroty mi "pulsują"
Moderator: Moderatorzy
Jamszoł paliwa w baku mam 2 litry , a ja mam taki myk, że pale na benzynie dodaje gazu do 2tyś obrotów i mi się przełącza na gaz (niezależnie od temperatury silnika).
Własnie przed chwilką zauważyłem, że jak na postoju (na biegu jałowym) włącze grzanie na trójkę, to obroty bardziej skacza ;D.
Jutro po lekcjach oglądnę akumlator, gęstość elektrolitu i stan naładowania, oglądne wszystkie świece, i jak cos to założe z większa iskrą:D (Irydowe), i sprawdzę też przewody.
Własnie przed chwilką zauważyłem, że jak na postoju (na biegu jałowym) włącze grzanie na trójkę, to obroty bardziej skacza ;D.
Jutro po lekcjach oglądnę akumlator, gęstość elektrolitu i stan naładowania, oglądne wszystkie świece, i jak cos to założe z większa iskrą:D (Irydowe), i sprawdzę też przewody.
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
to ja daje 99% że to 2gen a nie sekwencja gazownik musiałby być kretynem aby umożliwić Ci natychmiastowe przejście na benewojnarrafal pisze:Jamszoł paliwa w baku mam 2 litry , a ja mam taki myk, że pale na benzynie dodaje gazu do 2tyś obrotów i mi się przełącza na gaz (niezależnie od temperatury silnika).
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
wojnarrafal, masz pod maską wtryski "dodatkowe" czy tylko weżyk dochodzący do łączenia rury od puszki filtra powietrza do kolektora?
Ostatnio zmieniony 07 gru 2011, 21:19 przez Kudłaty_EZG, łącznie zmieniany 1 raz.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Pytanie czy znajdziesz sygnal ktory bedzie mnial zmienne wartosci od....do tak jak w przypadku TPScidzej pisze: chcialbym wziac sygnal z MAP zeby sterownik wiedzial, ze jest obciazenie silnika
a najlepeiej to uruchomic program lpg i wył tps a kabelek odlaczyc od czujnika pol przepustnicy, tps w instalkach nie musi byc podpiety zeby prawidlowo instalacja działała
radze przy takiej pogodzie jak jest obecnie najpierw sprawdzic uklad zaplonowy przed kreceniem sruba ewentualnie wymienic swiece kable bo moze byc nieciekawie ,jeszcze kolega ogluchnie podczas regulacji i bedzie problemwojnarrafal pisze:Dzięki forumowicze, jak zawsze jesteście niezawodni:D
Jutro porobie przy tym
jakby coś to sie odezwe:D
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
OOO właśnie - ŚWIECE
wojnarrafal, pamiętaj , że przy LPG , przerwa na świecach powinna być mniejsza niż przy benie - zmniejszamy o 0,1 mm z racji tego ,że oporność mieszanki LPG/powietrze jest większa niż bena/powietrze
Masz silnik 1,6 a więc na benie przerwa wynosi 1,3 mm a przy LPG 1,2 mm
wojnarrafal, pamiętaj , że przy LPG , przerwa na świecach powinna być mniejsza niż przy benie - zmniejszamy o 0,1 mm z racji tego ,że oporność mieszanki LPG/powietrze jest większa niż bena/powietrze
Masz silnik 1,6 a więc na benie przerwa wynosi 1,3 mm a przy LPG 1,2 mm
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]