Gleba
Moderator: Moderatorzy
Gleba
Joł,
W końcu spełniło się moje marzonko i na gwiazdkę sprezentowałem sobie sportowe zawieszenie firmy Weitec.
Jest to bardzo fajny zestawik, oparty na dwóch amortyzatorach tylnych, oraz dwóch sprężynach tylnych. Amorki tylne posiadają specjalne żłobki, kóre pozwalają zmieniać położenie miseczki sprężyny przez co możliwa jest regulacja obniżenia. Zakres od 30 do 60 mm. Przód natomaist stanowią amortyzatory gwintowane i 4 sprężyny, dwie duże i dwie mniejsze. Jestem bardzo zadowolony, bo świetnie się jeździ. Zakręty są bajkowe, a komfort stosunkowo niezły.
A furaczek prezentuje się tak, ustawienie obniżenia na poziomie mniej więcej 80/60 mm (przód/tył)
WEITEC
Ahh, nie mogę sie doczekać wiosny, by założyć moje aluski, jestem ciekaw efektu .
W końcu spełniło się moje marzonko i na gwiazdkę sprezentowałem sobie sportowe zawieszenie firmy Weitec.
Jest to bardzo fajny zestawik, oparty na dwóch amortyzatorach tylnych, oraz dwóch sprężynach tylnych. Amorki tylne posiadają specjalne żłobki, kóre pozwalają zmieniać położenie miseczki sprężyny przez co możliwa jest regulacja obniżenia. Zakres od 30 do 60 mm. Przód natomaist stanowią amortyzatory gwintowane i 4 sprężyny, dwie duże i dwie mniejsze. Jestem bardzo zadowolony, bo świetnie się jeździ. Zakręty są bajkowe, a komfort stosunkowo niezły.
A furaczek prezentuje się tak, ustawienie obniżenia na poziomie mniej więcej 80/60 mm (przód/tył)
WEITEC
Ahh, nie mogę sie doczekać wiosny, by założyć moje aluski, jestem ciekaw efektu .
- Załączniki
-
- Zestawik Weitec
- zestaw.jpg (71.27 KiB) Przejrzano 5609 razy
Do kombiaczka niestety nie ma. Koszt tego zestawu wyszedł 1850 pln.
Do kombi natomaist jest inny zestawik, dajacy również niezły efekt. Weitec 60/40, koszt około 1400 pln.
A kombiaczek wygląda na tym zestawi tak..
Weitec KOMBI
Do kombi natomaist jest inny zestawik, dajacy również niezły efekt. Weitec 60/40, koszt około 1400 pln.
A kombiaczek wygląda na tym zestawi tak..
Weitec KOMBI
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
niezly ten kombiaczek tez bym sobie cos takiego zalozyl, choc chyba jednak poczekam az drogi sie polepsza, czyli pewnie nie zmienie za zycia mojego Escorta
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Nie, ta firma nie robi lambo drzwi . Firma KW robi tyko i wyłącznie zawieszenia.
Lambo drzwi robi kooperant KW, czyli firma LSD, która prawdopodobnie należy do koncernu KW.
Tak samo WEITEC należy do koncernu KW, ale sprzedaje własne produkty, KW ma nad nim jedynie kontrolę.
Ale ok, zrób dokładne zdjęcia samochodu oraz emblematów, które na nim występują.
Lambo drzwi robi kooperant KW, czyli firma LSD, która prawdopodobnie należy do koncernu KW.
Tak samo WEITEC należy do koncernu KW, ale sprzedaje własne produkty, KW ma nad nim jedynie kontrolę.
Ale ok, zrób dokładne zdjęcia samochodu oraz emblematów, które na nim występują.