Walka z krokowcem ;]

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

niestety aby w ciemno nie wymieniac wszystkiego,to trzeba wziac w reke miernik i kazdy z czujnikow pomierzyc na pracujacej elektronice. A tak to wrozenie z fusów. A nie masz tam gdzies nieszczelnosci w dolocie ? Nie syczy Ci pod maska lekko ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

zgadzam sie z wieslawem - przyjzalbym sie szczegolnie krkowocowi czy dobrze zalozony, czy dziala i dobrze podpiety ale ... no moj jak kupilem np to przeplywke mial odpieta i poprzedni wlasciciel jak go kupil to tak bylo i 4 lata tak przejezdzil ... auto troszke poszarpywalo podczas jazdy i i nie mial tej mocy i nieco wyzsze spalanie ale chodizl. u brata za to jak sie krokowy zaczal zawieszac to tez na tydzien odpielismy (az przyszedl zamowiony nowy) i auto normlanie jezdzilo, nie gaslo, zaadaptowalo sie, nawet po tygodniu jazdy mialo podtrzymanie obrotow :!:
ODPOWIEDZ