Obroty silnika spadają a silnik się dławi

Moderator: Moderatorzy

dj_draco

Obroty silnika spadają a silnik się dławi

Post autor: dj_draco »

Witam od kilku dni mam problem z moim essim otóż podczas jazdy obroty silnika spadają z ok 3000 obr. do 1000 obr. i wracają z powrotem do poprzednich obrotów. Dodam jeszcze że nie dzieje się to zawsze. Jeżdżę kilka dni spokojnie po czym znów na chwila obroty zaczynają szaleć i znów jakiś czas spokoju.

Natomiast wczoraj w trakcie jazdy zgasł silnik i miałem trudności z jego odpaleniem przez ok 2 minuty po czym silnik odpalił i prasuje normalnie.

Co może być przyczyną takiego zachowania mojego autka :cry:


Dziś zauważyłem że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjni kontrolki mi się jeszcze przez jakiś czas świecą tak jak by był kluczyk w stacyjce przekręcony na pozycję nr 1.



Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 24 maja 2012, 14:51 przez dj_draco, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

świece, kable kiedy wymieniałeś? jakiej firmy?
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
dj_draco

Post autor: dj_draco »

Przewody i świece są z motorcraft.
Świece były zmieniane jakieś dwa lata temu, kabli nie wymieniałem bo są jeszcze w dobrym stanie.
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

2 lata tzn ile km?
dj_draco pisze: kabli nie wymieniałem bo są jeszcze w dobrym stanie.
jak to oceniłeś?

btw: się zdecyduj czy 16v czy 105 koni :P
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

skrzynke bezpiecznikow se przelutuj na poczatek a potem bedzie o czym rozmawiac.

a i jeszcze jedno - nie syczy ci pod maską ??
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
dj_draco

Post autor: dj_draco »

jarekezg pisze:2 lata tzn ile km?
dj_draco pisze: kabli nie wymieniałem bo są jeszcze w dobrym stanie.
jak to oceniłeś?

Kable to mi elektryk sprawdzał.


Wczoraj sprawdzałem skrzynkę bezpieczników zauważyłem że bardzo grzeje mi się przekaźnik od pompy paliwa, dziś go wymienię na inny zobaczy czy to coś pomoże.

[ Dodano: Pon 28 Maj, 2012 ]
Wymiana przekaźnika nic nie dała, podziałało dwa dni a dziś padło całkowicie, wcale nie uruchamia pompki, nawet przekaźnik nie reaguje na przekręcenia kluczyka w stacyjce.

Jutro wymontuję skrzynkę bezpiecznikową do przelutowania

[ Dodano: Czw 31 Maj, 2012 ]
Mam pytanie czy te metalowe słupki łączące płytki można zastąpić drutem miedzianym, jak tak to jakiej grubości ??

Obrazek

[ Dodano: Czw 31 Maj, 2012 ]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... wy1bp.jpg/]Obrazek

[ Dodano: Sob 16 Cze, 2012 ]
Witam

Po przelutowaniu skrzynki bezpiecznikowej i wymianie kilku słupków łączących płytki oraz przekaźnika wszystko wróciło do normy. Samochód już się nie dławi.
ODPOWIEDZ