Bo cała piasta pójdzie Ci do środka i jak w przyszłości zachce Ci się zakladać większe - szersze laczki to może Ci ocierać zawieche
Możesz oczywiście dać 2 pierścienie po dwóch stronach po 0,6 mm
Wymiana łożyska tył
Moderator: Moderatorzy
MK VII, Bębny nowe-luz :(
Założyłem nowe bębny (LPR)i łożyska FEBI) i jest luz podobny do opisywanego tutaj:
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... o&start=15
Trochę czasu minęło od tego postu więc może są jakieś nowe doświadczenia?. Czy ten pierścień
powinien mieć 1,2 czy też 1,3 mm, nie mogę go nigdzie znaleźć (sklepy z łożyskami) i chyba trzeba będzie toczyć . Pierścień powinien mieć 50/42/ 1,2 ..1,3
Jak pisał Jamszoł nie ma znaczenia, czy podkładać pod zewnętrzną czy wewnętrzną bieżnię?, jeżeli nie będzie zmiany opon na większe? .
Jakie jest oznaczenie łożysk w bębnie 180 mm, pytają o nie w sklepach, gdy dzwonię o pierścienie dystansowe.
[ Komentarz dodany przez: Yagr: Sro 05 Mar, 2014 ]
Jeśli temat jest o tym samym, to dlaczego zakładasz nowy zamiast dopisać się do istniejącego??? Przenoszę!
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... o&start=15
Trochę czasu minęło od tego postu więc może są jakieś nowe doświadczenia?. Czy ten pierścień
powinien mieć 1,2 czy też 1,3 mm, nie mogę go nigdzie znaleźć (sklepy z łożyskami) i chyba trzeba będzie toczyć . Pierścień powinien mieć 50/42/ 1,2 ..1,3
Jak pisał Jamszoł nie ma znaczenia, czy podkładać pod zewnętrzną czy wewnętrzną bieżnię?, jeżeli nie będzie zmiany opon na większe? .
Jakie jest oznaczenie łożysk w bębnie 180 mm, pytają o nie w sklepach, gdy dzwonię o pierścienie dystansowe.
[ Komentarz dodany przez: Yagr: Sro 05 Mar, 2014 ]
Jeśli temat jest o tym samym, to dlaczego zakładasz nowy zamiast dopisać się do istniejącego??? Przenoszę!
Ostatnio zmieniony 05 mar 2014, 08:29 przez Solar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie zamienię ESSA na mercedesa.