Prosty sposób zaczerpnięty ze strony spryciarze.pl na usuwanie rys i otarć na plastikowych elementach. Ja miałem tego trochę w aucie większość również tych głębszych udało mi się zredukować lub całkowicie usunąć. Na nic zdały się wcześniej CIFy i pasty polerskie. Ten sposób jest najlepszy wg mnie i bezinwazyjny jeżeli mamy odpowiedni sprzęt do dyspozycji w postaci palnika gazowego.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=ZcmgMMvL6iM[/video]
Użyłem tego:
Tak to wygląda w skrócie, a tak to wyszło w praktyce. Zdjęcia w załączniku przed i po.
Naprawianie porysowanego kokpitu.
Moderator: Moderatorzy
Naprawianie porysowanego kokpitu.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
no generalnie na filmiku koleś robi zwykłą zapalniczką kuchenną, ja robiłem to palnikiem i wychodziło to dużo sprawniej i szybciej. dwa machnięcia płomieniem jakbyś malował z puszki sprayem i po uszkodzeniu. Trzeba poćwiczyć. Ja potrenowałem na schowku w bagażniku który jest zamontowany w boczku a był cały porysowany. Generalnie fajna sprawa tylko trzeba uważać jak się przesadzi to plastik potrafi w tym miejscu być ciemniejszy od reszty więc z czuciem najlepiej na raty. W razie "zważenia" się plastiku i zrobienia się purchli warto pod ręką mieć szorstką ściereczkę i póki ciepłe szybko przetrzeć. (zostanie na ściereczce)
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km