czujnik polozenia przepustnicy odczyt

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

cidzej, ja mam egr ominiety od czasu do czasu lapie mi blad tego typu ze za duza wartosc przeplywu spalin ale jak ma tak nie byc jak nie ma kata, srodkowego jest tylko przelot na koncu :mrgreen:
cyrk to te auto cale jest heheheh, no ale juz sie zzylem z essem wiec ma dozywocie u mnie czy sie pier.czy nie i tak zostaje :cool:
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 23:59 przez bodzio82, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

raczej on tego nie mirzy blad moze sie brac z nieprawidlowego odczytu pozycji elektrozaworu .... no nie wiem jak to w escorcie rozwiazali, mam z tym doczynienia w oplu - tam jest blad jak sie przycina egr i wartosc otwarcia elektrozaworu nie zgadza sie z tym co "nakazuje" ECU - innymi slowy jak komp np daje 60% a z zaworu idzie 80% procent otwarcia i dane "not mismatch" albo po twojemu - sterownik daje 115 krok otwarcia a krokowy staje na 80 i po okresie oczekiwania na uzyskanie odpowiedniej pozycji jak krokowy nie dotrze na te 115 to sterownik zglasza blad krokowego. w oplu sie to badziewie czysci z nagaru i lata :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

cidzej, ale jedno jest dobre ze ford jak ma zaslepiony egr jedzie lepiej a opel z zaslepka nie pojedzie tak samo z uszkodoznym egr ,opel musi miec sprawny egr przerabialem to kiedys w corsie
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a to tylko kwestia programu w ECU jak bardzo jest tolerancyjny. w Primerze wypniesz przeplywke i po jezdzie, w escorcie ?? bedzie szarpal, mulil - tryb awaryjny i dalej w droge :D spali najwyzej 15L/100km
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

ta nissany i wogole japnce to sa zajebiste kolesiowi mulil to odpialem mu tps pojechal sie porzejechac to ani nie gasl a ni nie szarpal jedynie lepiej jechal :mrgreen: to na co to jest ,na kompie wsio sprawne tyle ze wiekszosc tych co podlaczja pod kompa to potrafia tylko bledy wykasowac i na tym sie konczy wiec moze tam tps siedzial sam nie mnialem podejscia pod nissana wiec nie mnailem sie okazji przekonac,w escorcie jak odpialem tps to myslalem ze silnik wyskoczy z ramy jak dawalem gazu zero reakcji a nagle uderzenie mocy hehe do tego wolne obr chodzi a wystarczylo minimalnie w gaz i auto zgaslo ,a co do odpiecia wtyczki od przeplywki ja tak zrobilem jak wracalem ze Śląska do chalupy przeszlo 300 klockow spalanie sie nie zmienilo jedynie dziwnie zachowywal sie na obrotach, schodzeniu z nich itp itd


Tylko fakt ze ja wtedy mnialem uwalaona przeplywke wiec moze dlateog nie zrobilo na nim roznicy bo juz wtedy szedl w serwisie ale spalanie wyszlo po trasie okolo 10 na sto

a zapomnialem jeszcze najlepszym objawem jest niemoc w ruszaniu ruszyc tym sprzetem to nie lada wyzwanie ,i przyslowiowy kangur przy minimalnej predkosci np jazda na 1 czy 2 biegu jak bym nie wcisnal sprzegla to by skakal jak kangur po drodze no chyba ze dam wiecej gazu i wejdzie wyzej na obroty to efekt sie konczy :razz:

[ Dodano: Wto 04 Wrz, 2012 ]
Cidzej ty jasnowidzu jeden dzis otwieram maske podlaczam kompa pod pedalem otwarcie tps 58%,ide pod maske otwieram przepustnice recznie a tu 95% :shock: ,patrze a taka blokada ktora zrobilem puscila na lince linka sie przesunela i stad ta awaria :oops: ,ale fakt jest dokonany ze przeplywomierz siedzi bo na odpietym nie szarpie a po podpieciu wtyczki sa szarpniecia ,zereszta sie zobaczy jak zakupie ori linke bo ta to nieudolna rzezba szybkiego wykonania z mojej strony ,blad w sterowniku przeplywki dzis tez sie pojawil
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

wyczysc przeplywke na poczatek
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ODPOWIEDZ