Elektrozawór LPG
Moderator: Moderatorzy
Elektrozawór LPG
Siemka! 3 lata temu w nysce zakladalem gaz sekwencyjny, nie pytajcie czy STAG czy inne ustrojstwo i nie mam pojecia jak sie tego dowiedziec... ale do rzeczy:
rok temu padł mi jeden z elektrozaworów, podjechalem do mechanika od LPG i wymienilem - skasował 100zl.
zaraz potem widzialem na all, że takie pierdolki są za 50zl, wiec można to zrobić znacznie taniej, może nawet w domowym zaciszu. tylko cholera teraz jakoś nie mogę znaleźć pojedynczych sztuk, są całe listwy ja miałem elektrozawór Logic Jet jeśli się nie mylę.
Pytanie gdzie to można jeszcze dorwać (na all pod hasłem logic jet nie ma), o ile wogole mozna? a dwa jak sie zabrać do wymiany? odłączyć aku? zamknąć zawór na butli?? mechanior wogole do butli się nie dobierał, wiec chyba z zaworem nic tam nie robil.
rok temu padł mi jeden z elektrozaworów, podjechalem do mechanika od LPG i wymienilem - skasował 100zl.
zaraz potem widzialem na all, że takie pierdolki są za 50zl, wiec można to zrobić znacznie taniej, może nawet w domowym zaciszu. tylko cholera teraz jakoś nie mogę znaleźć pojedynczych sztuk, są całe listwy ja miałem elektrozawór Logic Jet jeśli się nie mylę.
Pytanie gdzie to można jeszcze dorwać (na all pod hasłem logic jet nie ma), o ile wogole mozna? a dwa jak sie zabrać do wymiany? odłączyć aku? zamknąć zawór na butli?? mechanior wogole do butli się nie dobierał, wiec chyba z zaworem nic tam nie robil.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- cidzej
- Posty: 11759
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
kolega chyba myli wtryskiwacz z elektrozaworem
tu masz czysczenie magic jeta http://www.youtube.com/watch?v=mC3AvxGIaOo
a tu jedna sztuka http://allegro.pl/listwa-wtryskiwacz-ma ... 30144.html
tu masz czysczenie magic jeta http://www.youtube.com/watch?v=mC3AvxGIaOo
a tu jedna sztuka http://allegro.pl/listwa-wtryskiwacz-ma ... 30144.html
- WieSiu
- Posty: 23422
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
siutek, no i ze to niby drogo 100zl jesli czesc kosztuje 50zl ? dziwne podejscie jesli usluga zostala wykonana poprawnie.
Mozesz to sobie spokojnie wymieniac bez zakrecania i odpinania czegokolwiek w aucie. Jedynie przydaloby sie podpiac pod sterownik gazu i posrawdzac czy wszystko jest w miare ok.
Mozesz to sobie spokojnie wymieniac bez zakrecania i odpinania czegokolwiek w aucie. Jedynie przydaloby sie podpiac pod sterownik gazu i posrawdzac czy wszystko jest w miare ok.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
cidzej, tak dokładnie, chodzi mi o to, a moja pomyłka wynikła z faktu, że własnie mechanik to coś nazwal elektrozaworem, wiec sam też tak to nazywałem
a co do samego wtryskiwacza, nie wiem czy czyszczenie coś da bo mój regularnie "stuka", wiec boje sie ze ma sie juz ku koncowi...
[ Dodano: Sro 12 Wrz, 2012 ]
twierdze, ze po co mam dawac zarobic komus, jesli jestem w stanie zrobic to sam?
a co do samego wtryskiwacza, nie wiem czy czyszczenie coś da bo mój regularnie "stuka", wiec boje sie ze ma sie juz ku koncowi...
[ Dodano: Sro 12 Wrz, 2012 ]
nie twierdze ze to drogo,WieSiu pisze:siutek, no i ze to niby drogo 100zl jesli czesc kosztuje 50zl ? dziwne podejscie jesli usluga zostala wykonana poprawnie.
Mozesz to sobie spokojnie wymieniac bez zakrecania i odpinania czegokolwiek w aucie. Jedynie przydaloby sie podpiac pod sterownik gazu i posrawdzac czy wszystko jest w miare ok.
twierdze, ze po co mam dawac zarobic komus, jesli jestem w stanie zrobic to sam?
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- WieSiu
- Posty: 23422
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
i tak jest jak najbardziej ok Trudne wymiana nie jest,wiec spróbuj, ale proponowalbym zaczac od podpiecia pod komputer i zobaczenia czy jest tam taka opcja sprawdzania wtryskiwaczy, warto sprobowac. No i moze warto ogolnie przejrzec czy wszystkie parametry pracy sa poprawne,zeby potem sie nie zawiesc,ze wymieniles i jest podobnie.siutek pisze:nie twierdze ze to drogo,
twierdze, ze po co mam dawac zarobic komus, jesli jestem w stanie zrobic to sam?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
WieSiu, swego czasu zastanawialem sie nad zakupem interfejsu do instalacji, duzy koszt to to nie jest (jak dobrze pamietam to chyba wlasnie tyle, co bym zaoszczedzil na wymianie u mechanika ).
A co do samego sprawdzania, to jest jaknajbardziej dobry pomysl, natomiast podejrzewam, że za podpiecie do kompa w warsztacie tez zawolaja kilka dyszek no chyba ze znajde jakiegos zyczliwego
co do samej instalacji, zle nie chodzi. rok temu jak wymienialem jeden wtryskiwacz, to facet od razu zwrocil mi uwage, że drugi też juz halasuje, i tak jezdze od roku, jest ok, ale wole to zrobić zanim mi padnie i zacznie palic na 3 gary
A co do samego sprawdzania, to jest jaknajbardziej dobry pomysl, natomiast podejrzewam, że za podpiecie do kompa w warsztacie tez zawolaja kilka dyszek no chyba ze znajde jakiegos zyczliwego
co do samej instalacji, zle nie chodzi. rok temu jak wymienialem jeden wtryskiwacz, to facet od razu zwrocil mi uwage, że drugi też juz halasuje, i tak jezdze od roku, jest ok, ale wole to zrobić zanim mi padnie i zacznie palic na 3 gary
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- WieSiu
- Posty: 23422
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
trzeba bylo przyjechac na zlot podajac najpierw jakiej firmy masz sterownik bys mial podpiecie gratis.siutek pisze:A co do samego sprawdzania, to jest jaknajbardziej dobry pomysl, natomiast podejrzewam, że za podpiecie do kompa w warsztacie tez zawolaja kilka dyszek no chyba ze znajde jakiegos zyczliwego
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23422
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
nie wiem w czym problem. Wystarczy odczytac ze sterownika jego nazwe. Wtryskiwacze ida prosto do tego sterownika.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
SIUTEK kup pojedynczego magic jeta ,przekrecisz jeno kruciec i dysze bo dysze sa dobierane do auta idywidualnie ,wymiana polega na wybiciu dwoch precikow ktore zabezpieczaja zeby wtryskiwacz nie wypadl z calej szyny potem jak juz wybijesz te preciki wyjmujesz wtryskiwacz ,zakladasz drugi wciskasz preciki w otwory i robota zrobiona ,teoretycznie powinno sie zrobic kalibracje po wymianie i jakas korekcje mnoznika na trasie , ale nawet jak nie zrobisz kalibracji auto powinno jedzic poprawnie jesli bylo dobrze wyregulowane podczas montazu i sa dobrane odpowiednie dysze.
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
dysze nie tyle dobierane co rozwiercane i teoretycznie można by to zrobić wiertarką jak i duża część gaziarzy robi po kto w tokarke zainwestuje
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie