Mrugająca kontrolka AIRBAG/PASÓW?
Moderator: Moderatorzy
kupiłem napinacz podłączyłem na krótko iiii... .
wziąłem do ręki miernik przemierzyłem, kostka kierowcy od instalacji 6V kostka pasażera 0,01 V więc brak połączenia, zdjąłem fotel naciąłem wykładzinę ale kabel idzie w tunel, pytanie do obeznanych gdzie dokładnie ten kabel się kończy? które osłony zdjąć z kokpitu?
ewentualnie jak na krótko oszukać kompa?
wziąłem do ręki miernik przemierzyłem, kostka kierowcy od instalacji 6V kostka pasażera 0,01 V więc brak połączenia, zdjąłem fotel naciąłem wykładzinę ale kabel idzie w tunel, pytanie do obeznanych gdzie dokładnie ten kabel się kończy? które osłony zdjąć z kokpitu?
ewentualnie jak na krótko oszukać kompa?
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
jak pytałem w fordzie to mi odpowiedzieli że airbag i napinacze to dwie różne sprawy,
w chwili wypadku czujnik zderzeniowy aktywuje airbag kierowcy i eksplodują obydwa ładunki pirotechniczne, dociskając do bioder pas pasażera i kierowcy, ten drugi dodatkowo ma ochronę w postaci poduchy.
nawet jeśli kiedyś to auto miało airbag pasażera czysto hipotetycznie to napinacz jest tak czy siak podłączony fabrycznie więc w tym miejscu nie ma mowy o druciarstwie.
w chwili wypadku czujnik zderzeniowy aktywuje airbag kierowcy i eksplodują obydwa ładunki pirotechniczne, dociskając do bioder pas pasażera i kierowcy, ten drugi dodatkowo ma ochronę w postaci poduchy.
nawet jeśli kiedyś to auto miało airbag pasażera czysto hipotetycznie to napinacz jest tak czy siak podłączony fabrycznie więc w tym miejscu nie ma mowy o druciarstwie.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Wiazka idzie od modulu immobilizera za zegarami. Nastepnie trafia na kostke w lewym slupku A (przy lewej nodze kierowcy),tam jest laczenie żółtą kostką. Nastepnie z tej kostki idzie do lewego fotela, pod fotelem kierowcy wiazka przechodzi pod tunelem i dalej do prawego fotela. W tym miejscu sie konczy. Jest jeszcze odcinek z modulu immobilizera do poduszki kierowcy, po drodze jest kostka montowana na oslonie skrzynki bezpiecznikow i kolumny kierownicy. Kostka ta jest od tasmy przy kierownicy. Oczywiscie w wersji z 2 poduszkami idzie tez od modulu immobilizera podwojny przewod do poduszki pasazera. Wszystkie przewody sa oznaczone na żółto.elnino pisze:zdjąłem fotel naciąłem wykładzinę ale kabel idzie w tunel, pytanie do obeznanych gdzie dokładnie ten kabel się kończy?
i tu masz calkowita racje,tez mialem auto z jednym airbagiem, a napinacze pirotechniczne 2. Wiazka oryginalna, nie drutowana. Moduly immobilizera sa rozne w przypadku 1 i 2 poduszek. Roznia sie kostka, nie da sie wpiac wiazki z 1 poduszka,do modulu immobilizera na 2 poduszki.elnino pisze:w chwili wypadku czujnik zderzeniowy aktywuje airbag kierowcy i eksplodują obydwa ładunki pirotechniczne, dociskając do bioder pas pasażera i kierowcy, ten drugi dodatkowo ma ochronę w postaci poduchy.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
jakby co mam osprzet do airbagu z kablami, napinaczami, poduchami itd wprawdzie od mk6 (napinacze 100% pewne z mojego mk7 bo wymienialem fotele) wiec jakbys cos potrzebowal to mozemy sie dogadac
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
I pewnie wyjmujac wnetrze cos poprawiles.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
no wlasnie że nie a przynajmniej jestem tego pewien w 90%. bo teraz sam jestem w stanie sprowokowac airbag do mrugania i do jego usuniecia.
przekreceam kluczyk airbag gaśnie
wylacze fotel zaczyna mrugac
podlacze - mruga dalej
jezeli wylacze zaplon i wyjme kluczyk lub wyjme i wloze z powrotem bezpiecznik kontrolka gaśnie.
mam zapasowy trefny napinacz - podlacze go mruga niezaleznie od tego czy wyjme kluczyk bezpiecznik itd.
wściekne sie jak zacznie z powrotem mrugać gdy poskladam jutro calosc.
na razie zalozylem tunel, oslony slupkow kiere i oslony i nie mruga
przekreceam kluczyk airbag gaśnie
wylacze fotel zaczyna mrugac
podlacze - mruga dalej
jezeli wylacze zaplon i wyjme kluczyk lub wyjme i wloze z powrotem bezpiecznik kontrolka gaśnie.
mam zapasowy trefny napinacz - podlacze go mruga niezaleznie od tego czy wyjme kluczyk bezpiecznik itd.
wściekne sie jak zacznie z powrotem mrugać gdy poskladam jutro calosc.
na razie zalozylem tunel, oslony slupkow kiere i oslony i nie mruga
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
tak wszystko nawet kosći na skrzynce bezpiecznikowej,
dodam że na kości przedniej zaraz z brzegu drugi rząd podwójnych gniazd był niezbyt fajny, natomiast pomierzyłem piny na tym rzędzie i było tam zasilanie 12V, obawiałem się że może to nie stykać z kością. Tym bardziej że blaszki samozaciskowe były tam połamane z jednej strony, nożem dogiąłem bliżej środka popsikałem poskładałem. Nie wiem może to to... bo był tam kabel kolorami zbliżony do tych z airbag fioletowo czerwony, tyle że wpadał bardziej w pomarańcz, natomiast pod fotelem jest zdecydowanie pomarańcz - fiolet.
dodam że na kości przedniej zaraz z brzegu drugi rząd podwójnych gniazd był niezbyt fajny, natomiast pomierzyłem piny na tym rzędzie i było tam zasilanie 12V, obawiałem się że może to nie stykać z kością. Tym bardziej że blaszki samozaciskowe były tam połamane z jednej strony, nożem dogiąłem bliżej środka popsikałem poskładałem. Nie wiem może to to... bo był tam kabel kolorami zbliżony do tych z airbag fioletowo czerwony, tyle że wpadał bardziej w pomarańcz, natomiast pod fotelem jest zdecydowanie pomarańcz - fiolet.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
elnino, jakie "kości"? Chodzi ci o przekaźniki? Jesli taki jest stan twojej skrzyneczki to lepiej weź ja przelutuj albo daj komuś do regeneracji bo co rusz będa ci rózne niespodzianki wyskakiwać ;0
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"