[MKVII] ABS-brak po wymianie bębnów.
Moderator: Moderatorzy
[MKVII] ABS-brak po wymianie bębnów.
Wymieniłem bębny i musiałem podłożyć pod łożyska wewnętrzne ( Jamszoł tak radzi, jakby kiedyś szersze kapcie zakładac ) pierścienie dystansowe 1,3 mm, bo były za duże luzy (bębny nówki i s^^^^^^one ). Po tym zabiegu nie mam ABS. Zapewne te 1,3 mm odsunięcia pierscieni magnetycznych ABS ma wpływ myślę sobie, więc odsuwam je na tę odległość, aby były bliżej czujnika i niestety nic to nie daje .
Pierścienie 1,3mm kasują luz pomiędzy bębnem a piastą.
Pierścienie 1,3mm kasują luz pomiędzy bębnem a piastą.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2014, 07:08 przez Solar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
Jamszoł masz rację między łożyskami ale od strony wewnętrznego łożyska wtedy ono idzie te 1,3 mm do wewnątrz a bęben oddala się o te długość na zewnątrz i pierścień ABS odchodzi od czujnika o te 1,3mm.
Pierścień dystansowy 1,3 mm jest najpierw, potem łożysko wewnętrzne, zimmering i na końcu piescien magnetyczny ABS.
[ Dodano: Pon 10 Mar, 2014 ]
Zmieniałem dzisiaj z 10 razy odległość pierścienia od czujnika i nic .
Mam wątpliwości czy te 1,3 mm ma aż tak wpływ na pole magnetyczne ?.
Nie kumam tego .Jamszoł pisze:Jeśli dałeś pod łożysko od wewnątrz to zasłoniłeś pierścieniem tarcz od ABS-u ?
Pierścień dystansowy 1,3 mm jest najpierw, potem łożysko wewnętrzne, zimmering i na końcu piescien magnetyczny ABS.
[ Dodano: Pon 10 Mar, 2014 ]
Ano ma bęben odchodzi dalej od budy, ale tylko wtedy jak podłożysz pod wewnętrze łozysko .nonam pisze:Co ma podkładanie dystansu pod łożysko, do szerszych opon?
Zmieniałem dzisiaj z 10 razy odległość pierścienia od czujnika i nic .
Mam wątpliwości czy te 1,3 mm ma aż tak wpływ na pole magnetyczne ?.
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Solar pisze:Pierścień dystansowy 1,3 mm jest najpierw, potem łożysko wewnętrzne, zimmering i na końcu piescien magnetyczny ABS.
dla mnie to oczywista oczywistość sam tak zrobiłem bo mi fela o zacisk haczyłaJamszoł pisze:Solar, podkładke dystansową daje się na wierzchu - na szpilki koła
Czyli zamiast felgi na bęben dajesz pierścień a na niego felgę
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Jamszoł ja chyba źle to tłumaczę , mówię o tym, że pierścień dystansowy 1,3 mm
nabiłem do wewnątrz bębna, aby odsadzić łożysko i zlikwidować luz pomiędzy piastą a bębnem . Kupiec, Nonam o to chodzi:
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... o&start=15
Zrobione, - okazuje się, że trzeba było centrycznie odsunąć pierścienie, założylem podkładki
i ABS wrócił .
nabiłem do wewnątrz bębna, aby odsadzić łożysko i zlikwidować luz pomiędzy piastą a bębnem . Kupiec, Nonam o to chodzi:
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... o&start=15
Zrobione, - okazuje się, że trzeba było centrycznie odsunąć pierścienie, założylem podkładki
i ABS wrócił .
Nie zamienię ESSA na mercedesa.