Witam od dluzszego czasu mam dziwne objawy myslalem ze moze zawory siedza juz wiec tak jezdzilem jakies 6 msc
auto mi czesto gasnie ,spadaja obroty ,na biegu jalowym chodzi i nagle zaczyna gasnac na tlumiku wyraznie nie przepala bo jest takie pyrkanie
wczoraj w wolnej chwili zaczalem sprawdzac co sie da i w momencie odlaczenia podcisnienia od regulatora paliwa auto zaczelo pieknie pracowac zero spadków w obrotach silnik pracuje rowno podczas jazdy nie gasnie jest ok .Pojezdzilem tak kilka dni ale z racji wiedzy ze raczej jest to niekorzystne bo nie ma regulacji cisnienia na listwie dzis otrzymalem nowy regulator marki bosh. Po montazu tej czesci i zalozeniu podcisnienia odpalam i co?wielka ch........:(to samo, po zdjeciu podcisnienia auto zaczyna pracowac pieknie ,troche sie wkurzylem kasa w bloto
ALE TERAZ NAJLEPSZE NA PODPIETYM PODCISNIENIU DO REGULATORA AUTO CHRZANI TAK SAMO NA BENZYNIE JAK I NA GAZIE SEKWENCJA STAG PO ODLACZENIU I ZASLEPIENIU DO KOLEKTORA TEGO PRZEWODU AUTO CHODZI PIEKNIE WIEC JA NIC Z TEGO JUZ NIE ROZUMIE
licze i mam nadzieje ze ogarniecie mi ten temat dzieki z gory
REGULATOR CISNIENIA PALIWA NIE WIEM CO ROBIC
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
bodzio82, sprawdzałeś dokładnie ten wężyk od podciśnienia ?
Ewentualnie - coś sie może dziać z zaworem bocznikowym
Sprawdził bym jedno i drugie
Nie wiem czy jak zdejmujesz podciśnienie z regulatora to je zaślepiasz - jeśli nie to szukał bym przy bocznikowym
Ewentualnie - coś sie może dziać z zaworem bocznikowym
Sprawdził bym jedno i drugie
Nie wiem czy jak zdejmujesz podciśnienie z regulatora to je zaślepiasz - jeśli nie to szukał bym przy bocznikowym
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
przewod obejrzalem jak najbardziej ok jak zdejmuje przewod z regulatora to zaslepiam zeby nie lapal lewego powietrza do kolektora to oczywiste ,mam MAF a czy jest map to nie wiem
dodatkowo pryz zdjetym przewodzie czas wtrysku wynosi 2.6 ms na jalowym wtedy silnik pracuje idelanie ,podcisnienie w kolektorze 0,25 ideal
przy zalozonym przewodzie czas 3.2 ms i wtedy silnik sie dlawi gasnie i pyrka w wydech
jutro podepne kompa i zoabcze jak zachowuje sie sonda do tej pory na jalowym przy czasach 3.2 ms stala na ubogo teraz pewnie bedzie bogato chyba ze bedzie poprawnie oscylowac to tak zostawie to wszystko
dodatkowo pryz zdjetym przewodzie czas wtrysku wynosi 2.6 ms na jalowym wtedy silnik pracuje idelanie ,podcisnienie w kolektorze 0,25 ideal
przy zalozonym przewodzie czas 3.2 ms i wtedy silnik sie dlawi gasnie i pyrka w wydech
jutro podepne kompa i zoabcze jak zachowuje sie sonda do tej pory na jalowym przy czasach 3.2 ms stala na ubogo teraz pewnie bedzie bogato chyba ze bedzie poprawnie oscylowac to tak zostawie to wszystko