Problem z ukł. chłodzenia
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jak sięokaże że na trójniku puszcza a kupić cały wydaje się za drogo to obciąć równo węże i wstawić tam plastikowy lub metalowy trójnik. Gazownik ci taki sprzeda cz 5 zł a opaski to groszowa sprawa.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Mam okazje kupic mdo 2.0 ale jest jedno ale. Byla nieszczelna chlodnica i ktos dosypal uszczelniacza w proszku. Efekt jest taki ze, silnik chodzi normalnie sie nagrzewa chlodnica nie cieknie, waz termostat chlodnica normalnie goracy, ale chlodnica cala zimna. Oczywiscie w zbiorniczku zaczyna bulgotac. Myslicie ze tylko chlodnica?
Ale waz to termostatu byl goracy.Jamszoł pisze:marrecki, pewnie zatkało termostat i nic poza tym sie nie dzieje
Poza tym to chyba zrobilem zla diagnostyke, ten samochod posiada klime, co prawda niesprawna, ale wsadzajac miedzy zderzak a pas przedni to raczej dotknalem chlodnicy klimy a nie wody, dlatego byla zimna. Wiec jesli gotuje sie plyn a waz do termostatu jest goracy czyli obieg duzy dziala to problem moze byc powazniejszy?
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
od termostatu idzie cienki wężyk przelewowy prosto do zbiorniczka i jak jest ciepła / gorąca ciecz to idzie właśnie tym wężykiem
Co do chłodnicy - tak od przodu masz chłodnice klimy
Nie wiem który to model Mundła - jeśli MK3 to termostat jest ciutek drogawy bo we Fordzie se wymyślili , żeby wsadzić do termostatu - grzałkę
A na wskaźniku jak Ci pokazuje ?
Też , że się gotuje ?
Co do chłodnicy - tak od przodu masz chłodnice klimy
Nie wiem który to model Mundła - jeśli MK3 to termostat jest ciutek drogawy bo we Fordzie se wymyślili , żeby wsadzić do termostatu - grzałkę
A na wskaźniku jak Ci pokazuje ?
Też , że się gotuje ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Zmień korek na sprawny to jest szansa że nie będzie wrzeć, bedzie się robić poprawne ciśnienie w układzie. A druciarakie metody należy od razu likwidować bo zaraz to będzie po silniku
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
dokładnie - w układzie w trakcie pracy silnika jest 0,8 bara i wtedy wszystko pracuje poprawnie
Teraz to jest tak jak by nie było korka wcale
A gdy nie ma korka to po paru minutach od odpalenia silnika płyn wyleci wierzchem a po ostygnięciu może być go za mało i nagrzewnica się zapowietrzy
Teraz to jest tak jak by nie było korka wcale
A gdy nie ma korka to po paru minutach od odpalenia silnika płyn wyleci wierzchem a po ostygnięciu może być go za mało i nagrzewnica się zapowietrzy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]