szczegolowe pytanie o maglownice
Moderator: Moderatorzy
szczegolowe pytanie o maglownice
Witajcie
W aucie ford escort ghia wersja europejska mk7 1,6 zetec 16V 1998r przyszla kolej na wymiane cieknacej maglownicy ze wspomaganiem. Mam pytanie poniewaz uzywany zamiennik tej czesci chce zakupic przez ALLEGRO i chce podjac odpowiedni wybor a wiem ze osoby tutaj sie znajdujace wiedza jak dana czesc wyglada i na co nalezy zwracac uwage. Jak wiadomo nie oplaca sie kupno nowej czesci (tzn.oplaca lecz trzeba miec na to przeznaczona gotowke). Czy moglby mi ktos profesjonalnie pomoc w podjeciu decyzji? Zamieszcze kilka linkow dzieki ktorym mam nadzieje ze uzyskam pomoc dzieki Wam. Moga byc tez wskazowki.
1. http://allegro.pl/ford-escort-maglownic ... 57775.html
2. http://allegro.pl/maglownica-ford-escor ... 02572.html
3. http://allegro.pl/maglownica-przekladni ... 62613.html
4. http://allegro.pl/ford-escort-maglownic ... 77693.html
5. http://allegro.pl/ford-escort-mk7-1-6-m ... 24868.html
Z góry chcialbym przeprosic jezeli temat znajduje sie w nieodpowiednim miejscu i przepraszam ale jestem tutaj nowy. Pozdrawiam
W aucie ford escort ghia wersja europejska mk7 1,6 zetec 16V 1998r przyszla kolej na wymiane cieknacej maglownicy ze wspomaganiem. Mam pytanie poniewaz uzywany zamiennik tej czesci chce zakupic przez ALLEGRO i chce podjac odpowiedni wybor a wiem ze osoby tutaj sie znajdujace wiedza jak dana czesc wyglada i na co nalezy zwracac uwage. Jak wiadomo nie oplaca sie kupno nowej czesci (tzn.oplaca lecz trzeba miec na to przeznaczona gotowke). Czy moglby mi ktos profesjonalnie pomoc w podjeciu decyzji? Zamieszcze kilka linkow dzieki ktorym mam nadzieje ze uzyskam pomoc dzieki Wam. Moga byc tez wskazowki.
1. http://allegro.pl/ford-escort-maglownic ... 57775.html
2. http://allegro.pl/maglownica-ford-escor ... 02572.html
3. http://allegro.pl/maglownica-przekladni ... 62613.html
4. http://allegro.pl/ford-escort-maglownic ... 77693.html
5. http://allegro.pl/ford-escort-mk7-1-6-m ... 24868.html
Z góry chcialbym przeprosic jezeli temat znajduje sie w nieodpowiednim miejscu i przepraszam ale jestem tutaj nowy. Pozdrawiam
- WieSiu
- Posty: 23277
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Jedyne na co należy zwrócić uwagę to czy przewody doprowadzające u Ciebie olej są wciskane czy wkrecane. Jeśli to będziesz wiedzieć to kupisz odpowiednią
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23277
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Tak, zdro zdjecie wejscia przewodow do maglownicy,tam gdzie kolumna kierownicza wchodz do przekładni
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 03 sty 2015, 13:27
- Lokalizacja: daleko
Witam,
Mam problem u mnie w esiu z przekładnią, z tego co powiedziało kilku mechaników.
Stwierdzili zgodnie że są 3 rodzaje przekładni i różnią się nie tylko wejściem przewodu olejowego do maglownicy ale i rozstawem śrub...
Przyczyna obaw pojawiła się już jakiś czas temu po ustawieniu zbieżności. Podczas skręcania w lewo/prawo oraz jednoczesnym przyspieszaniu strasznie głośnio klupie (w zasadzie brzmi jakby klocki haczyły o tarcze hamulcowe). Gdy hamuję silnikiem to tego niema... Czasem się zdarza że znika na jakiś czas. Klupie w momencie cofania na wstecznym, klupie ponownie jak ze wstecznego ruszam do przodu.
Jak pisaliście mogły by to być przeguby, wewn/zewn. Ale powinni to mechanicy wykryć, przecież w uszkodzonym przegubie byłyby wyczuwalne luzy na półosiach i przegubach.
Wracając do tematu maglownicy. Może ktoś mi podpowiedzieć jak poznać jaką maglownicę mam w esiu 1,8 TD, bez klimy, '94 w kombi?
I może ktoś z forum ma taką maglownicę na sprzedaż? Info to zapraszam na priv
Mam problem u mnie w esiu z przekładnią, z tego co powiedziało kilku mechaników.
Stwierdzili zgodnie że są 3 rodzaje przekładni i różnią się nie tylko wejściem przewodu olejowego do maglownicy ale i rozstawem śrub...
Przyczyna obaw pojawiła się już jakiś czas temu po ustawieniu zbieżności. Podczas skręcania w lewo/prawo oraz jednoczesnym przyspieszaniu strasznie głośnio klupie (w zasadzie brzmi jakby klocki haczyły o tarcze hamulcowe). Gdy hamuję silnikiem to tego niema... Czasem się zdarza że znika na jakiś czas. Klupie w momencie cofania na wstecznym, klupie ponownie jak ze wstecznego ruszam do przodu.
Jak pisaliście mogły by to być przeguby, wewn/zewn. Ale powinni to mechanicy wykryć, przecież w uszkodzonym przegubie byłyby wyczuwalne luzy na półosiach i przegubach.
Wracając do tematu maglownicy. Może ktoś mi podpowiedzieć jak poznać jaką maglownicę mam w esiu 1,8 TD, bez klimy, '94 w kombi?
I może ktoś z forum ma taką maglownicę na sprzedaż? Info to zapraszam na priv
- WieSiu
- Posty: 23277
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Zrób zdjęcia okolic wejścia przwewodow do maglownocy i wejście drążka kierowniczego to będzie łatwiej pomoc w ocenie tego co masz.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- S3ci0r
- Posty: 4783
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
pierwsze słyszę o jakimś innym rozstawie śrub, z tego co wiem to są tak na prawdę 2 przekładnie z czego ta trw występowała w dwóch rodzajach wyjścia na kolumnę kierowniczą, jedna była z dużym kółkiem, druga z małym. oba kółka są przemienne więc co komu wygodniej założyć
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
- S3ci0r
- Posty: 4783
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
żeby doprecyzować
czyli każda końcówka przewodu wchodząca do maglownicy jest wkręcana na gwintJamszoł pisze:jene mają węże przykręcane na gwint
przewody w tym wypadku są wciskane w gniazda, na nie zakłada się kawałek blaszki i dokręca jedną śrubą. ten typ to TRWJamszoł pisze:a drugie są dokręcane na wcisk - jedną śrubą
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty