Problem z obrotami i elektryką
Moderator: Moderatorzy
Problem z obrotami i elektryką
Mam dziwną przypadłość której nie mogę zlokalizować. Escort rok 94 1.8 16v.Jak go kupiłem w sierpniu tego roku miał problemy z zapalanie na benzynie i na gazie. Po którymś odpaleniu obrotomierz na wolnych pokazywał 3000 obr. Okazało się że padła skrzynka.Płytki drukowane były nadpalone ścieżki niektóre wyparowały.Postanowiłem kupić drugą.Moja była z końcówką BA a ta co kupiłem z końcówką BB. Po założeniu okazuje się że silnik pracuje w miarę dobrze po zdjęciu przepływki i wyciągnięciu bezpiecznika nr 3.Z bezpiecznikiem i przepływką falują obroty i gaśnie.Obrotek pokazuje dalej 3000 na wolnych a po dodawaniu gazu podnoszą się o 200 i stoją do pewnych obrotów dość wysokich.Przy obrotach tak na ucho około 5000 wskazówka spada do zera a nawet poniżej.Do tego nie pokazuje temperatury,ilości paliwa brak podświetlenia wskazników i świteł pozycyjnych z tyłu.Kontrolki świecą normalnie i lampka pod nogi też.Drogowe i pozycyjne są.Prosiłbym o poradę gdzie i czego szukać.Jeśli ktoś kolegów miałby fotkę takiej skrzynki z przekażnikami i zworkami to bardzo bym prosił.Może coś zle włożyłem.
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
hektor123, sprawdź błędy komputera, w twoim roczniku chyba jeszcze wystarczy test diodą, mogłeś kupić skrzynkę w gorszym stanie niż twoja albo od innej wersji - nie tylko ostatnie literki się liczą WieSiu kiedyś zapodał linka do strony z opisem skrzynek ale za cholerę znaleźć nie mogę.... Wtyczki w skrzynkach sa zrobione tek zeby pasowały tylko w jedno gniazdo (w większości). Ale duża wtyczka składa się z kilku małych - może poluzowała się któraś z tych małych w trakcie montażu i niekontaktuje?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
W dużej wtyczce dociskałem .Możliwe że zworki mam nie na swoim miejscu.Skrzynkę kupiłem taką jaka była .Wyczytałem że BB powinna zastąpić AA bez problemu.
[ Dodano: Wto 22 Gru, 2015 ]
Sorki pomyliłem się .Ja miałem BA a nie jak napisałem AA
[ Dodano: Wto 22 Gru, 2015 ]
Sorki pomyliłem się .Ja miałem BA a nie jak napisałem AA
Ostatnio zmieniony 22 gru 2015, 23:29 przez hektor123, łącznie zmieniany 1 raz.
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
hektor123, położenie zworek jest narysowane na plastiku obudowy - nie ma jak się pomylić, chyba że dokładasz np. przekaźniki do wersji skandynawskiej w miejsce zworek. Zrób ten test dioda i daj znać co si wyszło
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
czemu nie zregenerujesz starej skrznki ? zabieg proty tylko trohe czasochlony ale wart zachodu
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415