POMOC, czy da rade wyjac silnik z 1.8 TD bez skrzyni biegów?
Moderator: Moderatorzy
POMOC, czy da rade wyjac silnik z 1.8 TD bez skrzyni biegów?
mam pytanie moze juz ktos kombinował i czy jest mozliwosc wyjecia całego silnika do góry bez demontarzu skrzyni biegów a co za tym idzie bez wyjmowania półosi itp czy jak rozsprzęgle silnik od szkrzyni wyjdzie mi do góry?? pozdrawiam i czekam na opienie
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
tak mi sie troszke zdaje,ze ta skrzynia bedzie chciala Ci opasc jak ja odczepisz od silnika, wiec nie wiem jak sobie z tym poradzisz, ale nie wypowiadam sie,bo ja nie mialem wyciaganego silnika tylko skrzynie...
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Sylwek_19, sławek może i idzie ale poco proście jest w całości i bez pierdzielenia wyciągaj to razem, mniej się narobisz
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
no tak w ksiazce tak pisze o wiem ale nie chce tego w całosci wyciagac ze skrzynia gdyz to duzoo roboty tzreba powyciagac pułoski, zwrotnice wyjac zwachaczy itp, a moze dało by rady sciagnac z silnika głowice od góry, nastepnie rozrzad odzunac silnik max od skrzyni i wyjac moze ktos sie wypowie czy to tak przejdzie??
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Głowice ? - po co ?
Ale zdemontować rozrząd ? może i to jest jakaś metoda - rozrząd + łapa od silnika trzeba by było zmierzyć czy starczy bo może się okazać , że się nagimnastykujesz a tu Ci braknie 2 cm i . wałek sprzęgłowy nie wylezie ze sprzęgła całkowicie.
Ale zdemontować rozrząd ? może i to jest jakaś metoda - rozrząd + łapa od silnika trzeba by było zmierzyć czy starczy bo może się okazać , że się nagimnastykujesz a tu Ci braknie 2 cm i . wałek sprzęgłowy nie wylezie ze sprzęgła całkowicie.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Sylwek_19, może najpierw napisz w jakim celu chcesz ten blok wyjmować? robisz swap?? być może do tego co chcesz zrobić wyjmowanie całego bloku nie jest konieczne...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
blok chce wyciagnac po to by założyć nowszy w idealnym stanie bo zamontowany w aucie ma juz słaba kompresje i ciezko pali na mrozach;) a nie chce mi sie wyciagac ze skrzynia całego bo to puoski trzeba wyciagac itp chce tylko sie dowiedziec czy mi wyjdzie sam silnik z komory silnikowje do góry;) aha i jeszcze małe pytanie jakie sa objawy uszkodzonej turbiny?? tak z ciekawosci pisze bo moj eskort idzie do przodu jak rakieta powyzej 2300 obrotów tak musi byc?? i swiszcze turbina jak sie wkreca i nie wiem czy to jest prawidłowe działanie?? np w primerze 2.0TD tez turbina jest i nie słychac zeby gwizdała jak sie wkreca na obroty pozdrawiam i czekam na pomoc