ciekawy ten twój "antywybuch", pierwszy raz taki widzę...
sam sobie odpowiedziałeś jak poradzić sobie z problemami - jedź do dobrago gazownika i niech ci to wyreguluje. Twoja instalka to chyba Autronik więc jedna z najpopularniejszych i nie ma raczej problemu z regulacją (jak masz trochę wiedzy, soft i interfejs to sam zrobisz ) jak już do tego gaziarza zajedziesz to niech ci koniecznie wymieni filtr gazu. Na puszce filtra powietrza masz jakąś blachę przykręconą więc przypuszczam że to zamiast tego obracania rury w kierunku komory silnika. wymień sobie profilaktycznie kable i świece i filtr powietrza też . No i po regulacji powinno to wtedy chodzić dobrze.
Spadek obrotów przy redukcji na 2-bieg
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
podstawowe pytanie to czy znasz przeszłość auta? Jeśli tak to wiesz kiedy co było robione i czy trzeba to wymieniać teraz (możesz sobie pomóc opisem czynności obsługowych z instrukcji). Ale jeśli przeszłość jest niejasna to: rozrząd, płyn hamulcowy, świece, kable w/n, no i może płyn chłodniczy...Drift King pisze:dajcie znać co powinienem jeszcze wymienić
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"