cena a jakość instalki
Moderator: Moderatorzy
cena a jakość instalki
witam!
ostatnio zacząłem rozglądać się za instalką lpg no i ponieważ u mnie gazomechanikuff nie ma zbyt wielu to nie mam punktu odniesienia. u tego jednego, polecanego przez wszystkich ziomów, zaproponowali mi sekwencję. ja się zjezyłem no bo mnie nie stać i kiedy by mi się zwróciła?? a gazomechanik na to: montujemy za 2400pln. i tu mnie zabił bo wszędzie piszą że to ponad trzykoła kosztuje. nie pamiętam ale chyba jakiegoś włoskiego producenta. czy u was, gdzieś w wiekszych miastach są takie ceny? czy to nie jest czasem jakiś wynalazek? niby 2 lata gwarancji no ale.... jesli ktoś to przerabial temat to proszę o radę! pozdrawiam
ostatnio zacząłem rozglądać się za instalką lpg no i ponieważ u mnie gazomechanikuff nie ma zbyt wielu to nie mam punktu odniesienia. u tego jednego, polecanego przez wszystkich ziomów, zaproponowali mi sekwencję. ja się zjezyłem no bo mnie nie stać i kiedy by mi się zwróciła?? a gazomechanik na to: montujemy za 2400pln. i tu mnie zabił bo wszędzie piszą że to ponad trzykoła kosztuje. nie pamiętam ale chyba jakiegoś włoskiego producenta. czy u was, gdzieś w wiekszych miastach są takie ceny? czy to nie jest czasem jakiś wynalazek? niby 2 lata gwarancji no ale.... jesli ktoś to przerabial temat to proszę o radę! pozdrawiam
witam
ja jestem ze słupska mam escorta 1.4 monowtrysk
instalka kosztowała mnie 1700 pln w tych granicach się tu wacha cena instalki
jestem z niej zadowolony.
nie pamiętam firmy, musiał bym sprawdzić w autku bo zostawiłem dokumenty ale chyba "BRC"
jakoś tak zdaje się,że niemiecka jak sprawdzę to napiszę dokładniej.
no i butla w kole zapasowym mieści 31 l.
robie 2000 km miesięcznie zwróci mi się to po około 8 miesiącach
ja jestem ze słupska mam escorta 1.4 monowtrysk
instalka kosztowała mnie 1700 pln w tych granicach się tu wacha cena instalki
jestem z niej zadowolony.
nie pamiętam firmy, musiał bym sprawdzić w autku bo zostawiłem dokumenty ale chyba "BRC"
jakoś tak zdaje się,że niemiecka jak sprawdzę to napiszę dokładniej.
no i butla w kole zapasowym mieści 31 l.
robie 2000 km miesięcznie zwróci mi się to po około 8 miesiącach
dzięki za odpowiedź, tylko że ty nie masz pewnie problemu z plastikowym kolektorem i nie musisz bać się strzałów, ja mam niestety dylemacik: na innych postach co prawda ktoś mówił, że do 1,6 efi można założyć II generację ale ja wolę nie ryzykować. prawie zdecydowałem się na IV generację pod warunkiem, że rzeczywiście cena 2400 jaką proponuje gazol jest realna czyli że nie jest to jakiś chłam. dzisiaj dowiem się jaka to instalacja i napiszę, może ktoś się wypowie na jej temat pozdr.
ja mam instalke tomasetto ,komp bingo-s1 zbiorni 46l w kole i jestem bardzo zadowolony to może nie zależy od tego jaka instalka tylko kto ją zakłada ja za moją 1,5 roku temu dałem 1800zeta
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Jako że pracuję w Czakramie czyli branża gazownicza włączę się do dyskusji. Za 2400 możesz mieć zamontowaną "polską" sekwencyjną instalację gazową typu Stag, Victor lub Vektor. Jest to zbieranina różnego rodzaju elementów różnych producentów. Instalacja ta weszła na rynek by wyprzeć nasz produkt czyli Sequent 24 (BRC). Wszyscy z racji ceny rzucili się na tzw Polaka a teraz płaczą. Cena nie zawsze idzie w parze z jakością a w tym przypadku w szczególnością. Podobnie było jak około 2 lata temu na rynek wchodził również polski wtrysk gazu Egaz. Dziś dostanie jakiejś części graniczy z cudem a ludzie poprostu go demontują bo taniej jest założyć inną instalację. By wyeliminować Polaki obniżyliśmy ceny zakupu naszych instalacji wtryskowych, także koszt założenia Sequenta 24 wynosi teraz około 2700-2800 zł. Dodatkowo powiem że instalacja została zmodyfikowana z racji psującego sie w naszych warunkach atmosferycznych (chodzi o zimę) czujnika tem. i ciś. na listwie. Teraz dołożony jest oddzielny map sensor a w listwie pozostal tylko czujnik temp. Dodatkowo w przeciągu 2 tygodni zostaną wprowadzone nowe centralki miękodotykowe które są o wiele mniejsze i praktyczniejsze. Wiem że każdy swoje chwali ale i tak starałem się być obiektywny. Sam jeżdżę na sequencie24 i szczerze polecam. Czasem nie warto oszczędzać 300 zł bo to może się zemścić. Rs z moją nienajlżejszą nogą pali mi 10 L w trasie i 13 w mieście. Czyli koszt jazdy tak jak maluchem na benzynie a może nawet i mniej. Jeśli ktoś ma jakieś pytania odnośnie LPG słóże radą jeśli tylko będę w stanie.
hmm, no zasadniczo to to cos przy silniku jest aluminiowe a do tego czegoś prowadzi plasikowa płaska rura w kształcie stożka, czy zetem mam rozumieć, że mogę II gen. ładować? czy problem plastikowego kolektora mam z głowy? dodam że mój pojazd to rocznik 93.darcun4 pisze:a Ty masz plastikowy kolektor czy dolot?
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to jest kolektor ssącygriby pisze:to to cos przy silniku jest aluminiowe
a to jest tylko dolot powietrza do kolektora w innych wozach jest nawet jeszcze gorzej to rozwiązane.griby pisze:a do tego czegoś prowadzi plasikowa płaska rura w kształcie stożka
Ważny jest kolektor ssący a ten masz metalowy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ja za swoja installke zaplacilem 3250 zl jest firmy zavoli ,bylo to 2,5 roku temu i z instalacjia nie mialem zadnego problemu,tylko jest bardzo czula na jakosc gazu
jest Ford Focus `12 1.6 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III