po kupnie tej ramki z kablam nie powinno byc najmniejszych problemów...z tym ze radze jak mozesz to podłuż pod radio kawałek zwinietego np.filcu bądz gąbki (tak aby radio mogło miec oparcie tez w jego dolnej częsci).Nie jest to konieczne ale przy jezdzie na polskich drogach moze się zdaarzyc ze pęknie ta ramka w środkowej(najcieńszej)częsci.
(ja mam u siebie kawałek filcu w srodkowej częsci od spodu radia -6 na 6 cm i wysokosci ok 5cm)
tylko nie napchaj tam za duzo tego filcu bo jak bedzie zaburzony doplyw chlodnego powietrza to ci sie bedzie radio przegrzewac
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Poza tym radia głownie mają radiator na tyle.takze bez obaw o przegrzanie (no oczywiscie całego nie zakrywaj od spodu....z resztą jak uwazasz ja mam i nic mi się nie grzeje a chodzi tu tylko o to aby nie pękła ramka na wybojach)