turbo

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

fryszard

Post autor: fryszard »

marko z całym szacunkiem ale 2000zł za uturbienie to smiech... chyba sama robota...

turbina 1500-2500
smt6 500
programik 2000
obróbka głowicy, odpreżenie itd pewnie z 1000
wydech plus kolektor 1000
intercooler 500
nie licze ierdołów typu BOV itd... pozatym przy uturbieniu przydałoby sie przejrzec silnik w srodku, bo uturbiac i za meisciac robic remont to tak troche głupio...
MARKKO

Post autor: MARKKO »

fryszard pisze:marko z całym szacunkiem ale 2000zł za uturbienie to smiech... chyba sama robota...

turbina 1500-2500
smt6 500
programik 2000
obróbka głowicy, odpreżenie itd pewnie z 1000
wydech plus kolektor 1000
intercooler 500
nie licze ierdołów typu BOV itd... pozatym przy uturbieniu przydałoby sie przejrzec silnik w srodku, bo uturbiac i za meisciac robic remont to tak troche głupio...
wiem dlatego to wszystko zaniechałem
Arekturbo

Post autor: Arekturbo »

oki to masz 1.8 16v no i:
- bierzesz tloki do zferzowania o 1mm wtedy siagasz kompresje kolo 9
- bierzesz kolektor wydechowy z escorta rst wraz z turbina (kolektorow pod dostatkiem) i montujesz do swoje glowicy. Jak przylozysz to to zoabczysz ze niektore sruby pasuja a niektore nie. Wystarczy zaniesz glowe z kolektorem i szpilkami do pana jakiegos i ci to nawierca. Ostatnia z lewej bedzie wychodzial poza obrys ale to nie rozbi zbytni bo srubka nadal powinna sie wkrecic.
- robisz odpyw oleju w bloku (tez pasowaloby zaprowadzic blok do kogos kto to zrobi profi. Wywierci dziure i wkreci w to "kikuta"
- pod filtr oleju wkladasz podkladke ta co jest w rst pod filtrem i juz masz wyjscie na smarowanie i powrot oleju z turbiny
- dalej musisz wyspawac wydech. Mozna z normalnej rury oc jest mniej trwale i gorzej wyglada ale za to megatanie w porownaiu z niredzewka.
- ic trzeba kupic...najlepiej od jakiegos dostawczaka...mysze ze za 300pln znjadziesz
- orurowanie ic - tu najlepiej pujsc w nierdzewkew + laczniki silikonowe lub tez takie zbrojone z ciezarowek
- regulator cisnienia paliwa- mozesz kupic taki co bedzie dzialal na nadcisnienie czyli im wiecej bedzie dmuchalo tym wiecej bedzie lal (wersja tania). Taki jest w lancii delta turbo z tego co wiem. ok400pln
- wtryski seryjne stracza do max170 koni
- pompe paliwa jak masz dosjcie to najlpeije walbro ale w rst tez ma 6barow wiec po co przeplacac
- jakies smt6 zeby zaplonem regulowac ew paliwem rowniez

Taki silnik znosi spokojnie 200 kucy
ODPOWIEDZ